'the story of klepetan & malena' /

Klepetan i Malena postali turistički adut: rode iz Brodskog Varoša u proljetnoj kampanji HTZ-a

Image
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL

Proljetna kampanja HTZ-a krenula je tijekom ožujka uz brojne aktivnosti oglašavanja

1.4.2016.
14:28
Ivica Galovic/PIXSELL
VOYO logo

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) uvrstila je u proljetnu turističku kampanju "Say hello to someone you love, say hello to spring. Experience spring in Croatia“, ljubavnu priču roda Malene i Klepetana kao mini kampanju na društvenim mrežama.

Image
svi jedva dočekali /

Nastavak najromantičnije priče ikad: Klepetan se nakon šest dana kašnjenja vratio svojoj Malenoj!

Image
svi jedva dočekali /

Nastavak najromantičnije priče ikad: Klepetan se nakon šest dana kašnjenja vratio svojoj Malenoj!

Proljetna kampanja HTZ-a krenula je tijekom ožujka uz brojne aktivnosti oglašavanja na tržištima koja imaju velik potencijal za realizaciju putovanja u pred i posezoni, poput Njemačke, Velike Britanije, Italije, Austrije, Francuske, Švedske, Švicarske i Slovenije, a radi dodatnog jačanja promotivnih efekata u tu je kampanju uvrštena i priča o Malenoj i Klepetanu pod nazivom "True love returns in the spring - the story of Klepetan & Malena“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tu, jednu od najljepših ljubavnih priča u Hrvatskoj, prikazali smo na društvenim mrežama Facebook i Twitter uz animirani video s pričom o Malenoj i Klepetanu koji je objavljen i na službenom YouTube kanalu HTZ-a", ističu iz Glavnog ureda HTZ-a iznoseći podatke da je na Facebooku taj video ostvario gotovo tri milijuna pregleda, dok je postove/komentare ostavilo oko šest milijuna ljudi.

Na Twitteru je video ostvario gotovo 100 tisuća pregleda te oko 700 tisuća impresija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Animirani video kreiran je u četiri verzije, na engleskom, njemačkom, talijanskom i francuskom jeziku.

"Jako smo zadovoljni odličnim rezultatima te mini-kampanje jer se tu radi o novim idejama i sadržajima u promociji. Priča o Malenoj i Klepetanu je više nego dobro poznata u Hrvatskoj, a na ovaj način će se s njome upoznati praktički cijeli svijet. Naš glavni cilj je bio, kroz ovu jedinstvenu priču o ljubavi, dodatno približiti Hrvatsku svim potencijalnim turistima kao poželjnu destinaciju lijepih priča jer turizam i jest industrija emocija i doživljaja", poručio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo