Ako često kupujete preko interneta, onda ste već svjesni toga da će vas ona haljina koju niste kupili proganjati na svim društvenim mrežama i web stranicama.
Upravo to trenutno proživljava stotinjak korisnika Twittera koji se žale da im posvuda po internetu izlijeće jedna pidžama. Radi se jednodijelnom komadu popularnog ženskog brenda odjeće koji na stražnjici ima otvor na kopčanje kako bi se kupcima olakšalo vršenje nužde.
Iako su na meti oglasa uglavnom zainteresirani kupci, ova pidžama prati ljude koji nemaju pojma zašto je viđaju posvuda.
"Ovaj oglas mi često izlijeće u posljednje vrijeme. Nemam pojma kako je algoritam povezao ljude koji puno čitaju o libanonskoj politici s ljudima koji bi mogli biti zainteresirani za odjeću koja ima otvor na stražnjici", "Koliko vas stalno viđa oglas za ovaj kombinezon s otvorom? Znam da nisam jedina", "Bit ću razočarana ako ju ne dobijem za Božić koliko mi je puta iskočila na news feedu", samo su neki od komentara na Twitteru.
Drugi pak nemaju ništa protiv pidžame i tvrde kako bi ovo mogla biti dugoočekivana prekretnica za sve jednodijelne komade odjeće.
Marketinški stručnjak Mat Morrison objavio je da se kineska tvrtka služi provokativnim fotografijama kako bi privukli pažnju čitatelja.
"Stvorili su primamljivu reklamu koja je dovoljno 'čedna' da poštuje pravila izdavača, a dovoljno 'sočna' da privuče interes publike. Web je stvorio nove rute za tržište za kineske proizvođače koji žele privući zapadnjačku publiku putem platformi poput Amazona i eBaya. Oglašavanje im omogućava direktnu prodaju kupcima, što povećava maržu i dobit", objasnio je.
Iako oglas nije baziran na interesima čitatelja, pojavljivat će se posvuda ako kliknete na njega.