KRIVO JE MORE / Austrijska turistkinja digla sumanutu tužbu po povratku s Jadrana, sudac joj morao objašnjavati što su plima i oseka!

Image
Foto: Zvonimir Barišin/Pixsell

Odvjetnik se prisjetio i slučaja Austrijanke koja se požalila da u Ankari nije vidjela more

19.7.2023.
14:31
Zvonimir Barišin/Pixsell
VOYO logo

Jasno nam svima je da turisti ponekad mogu biti bespotrebno sitničavi i čangrizavi, a toga je itekako svjestan i bečki odvjetnik Eike Lindinger, čovjek koji već tri desetljeća zastupa turoperatere.

Naime, taj se muškarac upravo prisjetio nekih anegdota u razgovoru za austrijske medije, pa je tako u razgovoru s novinarima spomenuo i turistkinju koja je odlučila dići tužbu jer je morala "juriti" za Jadranskim morem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako to prenosi portal Krone, ta se žena iz talijanskog Grada (gradića smještenog nasuprot Piranskom zaljevu) u domovinu vratila izvan sebe jer, taman kad je poželjela otići na kupanje, mora "nije bilo".

Morala je za njim hodati nekoliko metara, pa se osjetila obmanutom fotografijama iz turističkih prospekata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
PLESOM PROTIV GUŽVE /

Srpski turisti zaigrali kolo dok su čekali da prijeđu granicu: 'Ovo može samo naš narod'

Image
PLESOM PROTIV GUŽVE /

Srpski turisti zaigrali kolo dok su čekali da prijeđu granicu: 'Ovo može samo naš narod'

"Kada se vratila kući, Austrijanka je odlučila otići na sud i tužiti zbog upropaštenoga veselja tijekom godišnjeg odmora.

Slučaj je odbačen, a sudac je toj gnjevnoj gospođi morao objašnjavati fenomen plime i oseke", prepričao je tu anegdotu Lindinger, dok je Krone prenio još jedno njegovo iskustvo, pritužbu neke turistkinje koja se naljutila kada u Ankari nije mogla vidjeti more!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Susreo sam se s raznim bizarnim slučajevima. Turisti su često znali očekivati visoke odštete kada bi se vraćali nezadovoljni s ljetovanja, ali rijetko kada se događalo da bi im novac bivao vraćen u potpunosti. Uglavnom su uspijevali ishoditi oko pet posto od ukupnih iznosa", kazao je za Heute.

"Ako vas već nešto smeta i s nečim ste razočarani, nedostatak prijavite na licu mjesta i obavijestite organizatora putovanja kako bi imao priliku otkloniti taj problem. Ako cijelo vrijeme šutite i krenete u reklamaciju tek nakon povratka, izuzetno je teško ishoditi povrat", rekao je Lindinger.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo