Rezultati istraživanja pokazuju da mladenke itekako "digitaliziraju" svoj veliki dan kada će konačno izreći "Da".
Osim fotografa i benda, jeste li razmišljali o tome da za vjenčanje unajmite i menadžera društvenih mreža? Prema istraživanju koje su zajedno proveli Mashable i TheKnot.com, sva buduća vjenčanja trebala bi imati i takvu osobu koja će se pobrinuti da vaše vjenčanje bude dokumentirano na Facebooku, Instagramu, Twitteru, Pinterestu, Shutterflyu, pa čak i Vineu.
Istraživanje je pokazalo da pedeset i pet posto parova koristi vjenčani hashtag, a od 45 posto njih koji nisu koristili hashtag, 10 posto je požalilo što ga nisu uveli.
No, parovi ne objavljuju samo svoje divlje zabave na Instagramu. Većina ljudi ažurira svoje Facebook statuse unutar nekoliko sati od zaruka, no status da su u braku ažuriraju tek dan nakon vjenčanja (vjerojatno zato što na dan vjenčanja jedva stignu jesti, a kamoli provjeravati Facebook).
Šezdeset osam posto parova očekuje da fotografije i video sa njihovog vjenčanja budu ažurirani u stvarnom vremenu, a sedamdeset tri posto ovisnika o internetu logira se na stranice social media za vrijeme svog medenog mjeseca.
A ako ste se kao mladenka ikad našli u situaciji da planirate svoje vjenčanje iz snova na Pinterestu, niste sami: više od 70 posto žena razgledava Pinterest prije nego krene s organizacijom vjenčanja.
Mashable je objavio infografiku u kojoj je prikazao rezultate istraživanja: