Facebook uklanja omražene oglase

Facebook je još sredinom prošle godine najavio da će ukinuti sponzorirane postove, ali tek je sada najavio točno kada.

10.1.2014.
7:57
VOYO logo

Facebook je objavio da će u travnju početi uklanjati kontroverzne "sponzorirane postove" – oglase u kojima je prodavao vaše lajkove i postupke kompanijama bez vašeg dopuštenja. Primjerice, ako biste se čekirali u neko kino, na timelineovima vaših prijatelja pojavljivao bi se oglas s vašim imenom.

Facebook je još sredinom prošle godine najavio da će ukinuti takvu praksu, ali tek je sada najavio točno kada – 9. travnja, javlja The Verge. Odmah nakon što je 2011. godine pokrenuo sponzorirane postove kao marketinško sredstvo, Facebook se u Americi našao na udaru tužbe korisnika koju je u kolovozu riješio nagodbom od 20 milijuna dolara, što za Facebook nije puno, no ovi su oglasi značajno naštetili ugledu kompanije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo