Do promjena je, čini se, došlo jer su željeli da logotip bude malo moderniji i relevantniji, a da usput zadrži svoje već definirane karakteristike. Osim logotipa, nedavno je promijenjena i ikona prijatelja.
Nova ikona je prikazana u postu objavljenom na Medium.com, a Caitlin Winner iz Facebooka detaljno je opisala kako je ta promjena napravljena. Sve je počelo s vektorom za ženski lik u ikoni prijatelja - rame koja je bilo skriveno iza čovjeka na ikoni nikada nije bio završeno (jer nije bilo vidljivo), a pa je žena doslovno imala ulegnuće na ramenu.
Winner je to popravila i potom dizajnirala hrpu različitih likova s različitim frizurama i sl. Primjerice, ikona muškarca činila joj se "krutom i zastarjelom", pa je ažurirala s novom frizurom i suptilnim promjenama na ramenima.
Onda je otišla korak dalje, pa je kreirala i treći lik s više dvosmislenim spolom. Kako je Facebook predstavio ovu promjenu je zadivljujuće jednostavno; nakon što je Winner dizajnirala nove ikone, ljudima u kompaniji su se svidjele, pa su jednostavno svima zamijenili stare ikone sa novima.
Vjerojatno već nekoliko mjeseci imate nove ikone, ali to još niste primijetili.
Medium.com/Tehnoklik.hr