Facebook je prvi izbor tinejdžera, ali pitanje je koliko još dugo

Facebook je na prvom mjestu kad je riječ o društvenim mrežama koje su najpopularnije među tinejdžerima, međutim njegova popularnost polako počinje opadati, pokazalo je novo istraživanje.

13.4.2013.
11:07
VOYO logo

Istraživanje koje je provela tvrtka Pipar Jaffray obuhvatilo je 5.200 tinejdžera. Čak 33 posto ispitanih izjasnilo se da im je Facebook najvažnija društvena mreža. Ipak, Twitter ne zaostaje mnogo jer se 30 posto ispitanih tinejdžera odlučilo za ovu microbloging platformu.

U istraživanju provedenom prije samo šest mjeseci Pipar Jaffray je otkrio da su ove brojke bile drugačije – 42 posto u korist Facebooka i 27 posto u korist Twittera, što znači da jaz između ova dva rivala polako nestaje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Instagram se nalazi na trećem mjestu, a 17 posto tinejdžera se izjasnilo da im je ovo najvažnija društvena mreža. Naravno, Instagram je sada u vlasništvu Facebooka, pa ako želite tehnički preciznije podatke, Facebook u tom slučaju ima još veću prednost u odnosu na konkurenciju. Za Google+ izjasnilo se 5 posto, za Tumblr 4 posto, a za Pinterest 2 posto ispitanih tinejdžera.

Četiri posto ispitanika izjavilo je da preferira druge društvene mreže, kao što su Wanelo, Vine, Snapchat, Kik i 4chan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pogledajte rezultate ove studije:

Unatoč prvom mjestu, Facebookova popularnost, čini se, opada. YouTube je sada jednako popularan kao i Facebook, a kao što možete vidjeti na grafikonu, popularnost Twittera i Googlea + također je narasla od jeseni. Popularnost Tumblra i Pinteresa smanjila se među tinejdžerima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na osnovi ovih rezultata tehnološki portal TechCrunch zaključuje da baš kao što je Twitter sve veća prijetnja Facebooku, to isto čine i nadolazeće aplikacije za društveno umrežavanje koje "poput oluje" osvajaju mlađe korisnike. Među ovim aplikacijama su i Snapchat i Pheed, koji nisu spomenuti u istraživanju.

Još jedno otkriće ove studije je da više od polovine tinejdžera vjeruje da društvene mreže imaju utjecaj na njihove kupovne navike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo