U Kini se, naime, na vozačku dozvolu čeka i do godinu dana, a cijena joj je i dvostruko viša od 420 američkih dolara koliko košta u Južnoj Koreji, što je potaknulo bum Kineza koji u Južnoj Koreji polažu vozački ispit.
Jednu vozačku školu u predgrađu Seula primjerice mjesečno pohađa 200-tinjak Kineza. Polovica polaznika te škole prati instruktora koji predaje na korejskom jeziku, dok se za kineske polaznike na TV monitoru prikazuju primjeri pitanja s pismenog ispita na mandarinskom jeziku.
Južna Koreja je naime ublažila uvjete za dobivanje vozačke dozvole, skrativši obuku na 13 sati, u što je uključeno i šest sati vožnje. Za dobivanje dozvole u toj zemlji sada je potrebno samo tjedan dana, što je unazad tri godine potaknulo gotovo 70 tisuća kineskih državljana da postanu vlasnici korejske dozvole.
Vozački se ispiti u Južnoj Koreju mogu polagati čak i na poligonima na krovovima zgrada, zbog čega vlasnici tamošnjih dozvola nemaju pretjeranog iskustva u stvarnom prometu.