Dobri, stari FM/AM radio i dalje je s nama, zahvaljujući najviše - automobilima
Staromodni radio je izuzetno elastičan, snažan i otporan medij.
Ovaj grafikon je preuzet iz ankete 2.016 ispitanika koju je proveo Morgan Stanley u studenom i objavljen je njihovim klijentima ulagačima 13. siječnja ove godine.
Radio caruje! Stari, dobri radio ostaje audio servis koji i dalje koristi većina ljudi.
Navedene brojke također pokazuju da korisnici i dalje uvjerljivo vole besplatne glazbene usluge (internet radio Pandora, pa čak i TV glazbeni kanali su malo popularniji od drugih servisa). A kada ljudi žele čuti određenu pjesmu na zahtjev, pronaći će je na YouTubeu.
Trajna snaga i otpornost radija vjerojatno je najbolje objasniti automobilima (koje svi vole). Oko polovice svih radio slušanja odvija se u automobilu, gdje je radio i dalje dominantan u odnosu na satelitske i internetske servise.
Gledajte to na još jedan način:
Gotovo svatko je "čuo" za AM/FM radio jer je ovaj medij s nama gotovo puno jedno stoljeće. Većina ljudi je čula za YouTube, Pandoru i tvrtku za satelitski radio Sirius. Spotify je, čini se, također prepoznat kao najveći
Dobra vijest za servise