Izveden izravno iz koncepta Technospace koji smo vidjeli zimus na sajmu u Ženevi, u konačnoj verziji nije pretrpio mnogo izmjena. Vizualno, on je i dalje upadljiva i izražajna dizajna te dinamičnih linija i tehnološki naprednih svjetala upotpunjenih stražnjim svjetlima s 3D efektom nadahnutima posljednjim konceptnim vozilima ove marke. Unutrašnjost je pročišćenih linija i s mnogo svjetlosti te materijalima koji pridonose znatnom skoku u kvaliteti.
Dojam prostora naglašen serijskim panoramskim vjetrobranom i (uz doplatu) velikim ostakljenim krovom. Po uzoru na prethodnu generaciju, površina njegovih ostakljenih površina najveća je u klasi (5,30 m). Još se nudi putovanje kao u prvoj klasi sa sjedalom Relax s produžetkom za podizanje nogu. U odnosu na prethodnika veći je i prtljažnik koji je sad obujma od 570 litara.
I kod Citroena je „in“ tehnologija u službi udobnosti. U seriji dolazi 7-inčni tablet osjetljiv na dodir povezan sa sedam tipki koji omogućuje upravljanje svim funkcijama vozila: dvozonskim klimatizacijskim uređajem, navigacijom, glazbenim sustavom, telefonom, sustavima za pomoć u vožnji, internetskim uslugama itd. Drugi, 12-inči ekran prikazuje osnovne podatke o vožnji, a vozač u svakom trenutku može prilagoditi način njegovog prikaza.
A tu su i neke druge inovacije koje vožnju čine opuštenom i jednostavnom, primjerice sustav Vision 360, sustav za pomoć pri parkiranju Park Assist ili, pak, aktivni regulator brzine i aktivni sigurnosni pojasevi.
U odnosu na prethodnu generaciju masa je smanjena za nemalih 140 kg tako da sada teži jednako kao i za klasu manji C3 Picasso. U kombinaciji s unaprijeđenom aerodinamičnošću i paletom motora dorađenih da budu još učinkovitiji, osobito inačica s rekordno malim ispuštanjem CO od 98 g/km riječ je o pravom prijatelju prirode i štedljivcu. Ovo je i prvi model Citroena u koji će se ugrađivati motor BlueHDi, koji zadovoljava norme o zaštiti okoliša Euro 6 i ima modul SCR.
Ponudu motora zasad čine dva benzinca i dva turbodizela.
Benzinski su napravljeni su u suradnji s BMW-om a riječ je o
1.6-litrenim motorima pri čemu slabiji VTi ima 120 KS, dok
snažniji THP benzinac istiskuje 156 KS. Turbodizeli su 1.6 HDi s
92 odnosno 115 KS. Osnovni HDi 90 dostupan je s ručnim
petstupanjskim mjenjačem
dok e-HDi motor s 92, ali i 115 KS ima šeststupanjski ručni ili
upravljani mjenjač s istim brojem stupnjeva prijenosa pri čemu
vozač može birati između ručnog i automatskog mijenjanja
stupnjeva prijenosa. Zahvaljujući sustavu Stop&Start i
„upravljanom“ mjenjaču, e-HDi 90 ima prosječnu potrošnju od samo
3,8 l/100 km i emisiju CO² od 98 g/km. Vrh dizelske ponude je
potpuno novi 2.0-litreni BlueHDi dizelaš snage 150 KS koji već
sada zadovoljava normu Euro 6, ali će naknadno stići na tržište.
Četiri su paketa opreme, Attraction, Seduction, Intensive i Exclusive. Kad govorimo o cijenama, kod ovog automobila profitirali su ljubitelji dizela. Zbog manje CO2 u ispuhu davanja su manja pa je tako najjeftiniji upravo turbodizelski HDi s 90 KS i osnovnom ali ne i mršavom opremom Attractive, za kojeg treba izbrojati ravno 136.000 kuna. Osnovni benzinac, VTi 120 Attraction stoji 142.830 kn.