AMERIKANCI NA NOGAMA /

Prije dvije godine kontroverznim potezom digao je prašinu, a danas zbog njega pale tenisice

Kaepernick je prije dvije godine klečao za vrijeme nacionalne himne

6.9.2018.
20:15
VOYO logo

Sport najčešće spaja, ali nekada i razdvaja  Kontroverzan marketinški potez giganta sportske opreme podijelio je ovih dana Ameriku. 

Nike je kao promotora kampanje izabrao bivšeg igrača američkog nogometa - Colina Kaepernicka koji je prije dvije godina digao prašinu nakon što je protestirao klečanjem tijekom izvedbi američke himne uoči utakmica. Sinoć je izišao i inspirativan spot, a za njim inernetom su se počele širiti snimke zapaljenih tenisica kao protest.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Trebali bismo se riješiti toga. On je pokrenuo ovaj val smeća s klečanjem. Pogledajte što je napravio. Loše su posljedice za američki nogomet",  kaže Lou Orlendo,

"Ludi su ljudi koji su kupili Nike proizvode, a sada ih pale. Koliko je to glupo?", kaže Cynthia Ray.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kaepernick je prije dvije godine klečao za vrijeme nacionalne himne uoči utakmice NFL lige. Napravio je to u znak protesta protiv policijskog nasilja i rasizma u SAD-u. Otada je trn u oku američkom predsjedniku i njegovim pristašama. 

"Baš kao i NFL, čiji su rejtinzi znatno pali, Nike sebe ubija ljutnjom i bojkotima. Pitam se jesu li znali da će sve ispasti ovako?  Što se tiče NFL-a,  teško mi je to gledati, i uvijek će biti sve dok se ne  ustanu za zastavu!", napisao je Donald Trump na Twitteru.

No, Kaepernick ima podršku kolega sportaša s kojima surađuje u novoj kampanji. 

"Podržavam svakoga tko ima pozitivan stav i vjeruje u pozitivne stvari. Vjerujem u Nike i uvijek ga podržavam. Volim vas sve", kazao je LeBron James.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mislim da je bila stvarno snažna poruka za mnoge druge tvrtke", kazala je Serena Williams.. 

Nakon provokativnog odabira zaštitnog lica, dionice Najka pale su za 2 posto. No, stručnjaci smatraju da je to bio dobar marketinški potez. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sve to pomaže Nikeu. Sa stajališta odnosa s javnošću, svi govore o njima. Oni nisu bili jučer. Oni su danas. Kad bih vodio biznis, to bi mi zvučalo dobro", kaže David Hollander, stručnjak za sportski marketing.

Dok se paljenje proizvoda sportskog diva nastavlja, policija Sjeverne Karoline poziva da umjesto uništavanja, tenisice daju potrebitima. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo