Još uvijek aktualni nositelj titule HR Auto ostvaruje odlične rezultate. Do kraja rujna Peugeot 208 zauzima treće mjesto u svom segmentu u Europi s 9,4 % tržišnog udjela, a među prva tri modela u svom segmentu nalazi se na mnogim tržištima : prvo mjesto zauzima u Francuskoj,Portugalu i Danskoj, drugo u Nizozemskoj, Švicarskoj i Norveškoj, treće u Belgiji i Luksemburgu…
Na hrvatskom tržištu automobila krajem listopada ove godine, Peugeot 208 zauzima treće mjesto u svom segmentu s gotovo 9 % tržišnog udjela. Taj odličan rezultat Peugeot 208 zaslužio je i zbog efikasne palete svojih dizelskih i benzinskih motora.
Novi motor krasi vrlo mala emisija štetnih tvari, a radi se o benzinskom trocilindrašu nove generacije sa Stop & Start sustavom i pilotiranim ETG5 mjenjačem. Stoga 208-ica s ovim motorom emitira samo 95 g CO/km, a potrošnja se svodi na samo 4,1 l/100 km.
Ovaj motor omogućava još prednosti za klijenta, poput smanjenja potrošnje za 15 % u gradskoj vožnji, automatskog gašenja motora, trenutačnog ponovnog pokretanja motora (400 ms), te ugodnosti korištenja (tihi rad motora, odsutnost vibracija).
Sistem Volt Control ima alternator koji vraća električnu energiju kod usporavanja. Postoji dodatna baterija koja pomaže kod pokretanja motora (e-booster). Ova 208-ica opremljena je unaprijeđenim ETG (Efficient Tronic Gearbox) pilotiranim mjenjačem s pet brzina. Funkcija puzanja omogućava bolje manevriranje i kretanje vozila pri niskim brzinama bez pritiskanja papučice gasa.