OBOREN REKORD / Superbowl je bio najgledaniji TV događaj u Americi još od 1969. i Apolla 11

Image
Foto: Profimedia

Budući da su spomenute cijene ulaznica i hrane za većinu ipak prevelike, mnogi su se odlučili pratiti veliko finale ispred 'malih ekrana' u svojim domovima.

13.2.2024.
10:48
Profimedia
VOYO logo

Igrači Kansas City Chiefsa obranili su naslov NFL prvaka nakon što su u finalu doigravanja američke profesionalne lige u američkom nogometu Superbowlu u Las Vegasu svladali San Francisco 49-erse sa 25-22 u produžetku.

Image
PRAVO BOGATSTVO /

Tko to može platiti: Koliko plaća bi prosječni Hrvat trebao izdvojiti da ode na Super Bowl

Image
PRAVO BOGATSTVO /

Tko to može platiti: Koliko plaća bi prosječni Hrvat trebao izdvojiti da ode na Super Bowl

Chiefsi su tako postali prva momčad nakon 19 godina koja je uspjela obraniti naslov, prije njih to je zadnjima uspjelo New England Patriotsima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za Chiefse je ovo treći naslov prvaka u posljednjih pet sezona, prije četiri godine su u finalu svladali upravo Ninerse, dok su lani bili bolji od Philadelphia Eaglesa. Usto su igrali i u Superbowlu prije tri godine u kojem su izgubili od Tampa Bay Buccaneersa.

Superbowl je daleko najveći sportski događaj u SAD-u, a prema TickPicku prosječna cijena ulaznice iznosila je nevjerojatnih 9.850 dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim skupih ulaznica, navijači su morali posegnuti malo dublje u džep i pri plaćanju hrane.

Spektakl u Las Vegasu uživo je gledalo 60.000 navijača, a ako je netko od njih htio pojesti "The Surf and Turf Nachos" košaricu morali su izdvojiti čak 58 dolara (54 eura).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim skupih nachosa, u ponudi je bio i meni "Ultimate Seafood Puffed Potato" koji je koštao 50 dolara (46 eura) kao i pomfrit s umacima od sira i avokada za 17 dolara (13 eura) te "Sunday Sundae" pečenu krafnu za 20 dolara (16 eura).

Rekordna gledanost

Budući da su spomenute cijene ulaznica i hrane za većinu ipak prevelike, mnogi su se odlučili pratiti veliko finale ispred 'malih ekrana' u svojim domovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Superbowl se prenosio na programima CBS, Paramount+ i Nickelodeon, a ukupno ga je preko televizijskog prijenosa u prosjeku gledala čak 123.4 milijuna gledatelja, objavio je ugledni Forbes. Tako je oboren rekord gledanosti koju je držao prošlogodišnji Superbowl koji je gledalo 115.1 milijuna gledatelja.

No, iako je ovo bio najgledaniji Superbowl u povijesti, nije ni blizu najgledanijem TV događaju u povijesti SAD-a. Prvo mjesto suvereno drži emitirano slijetanje na mjesec posade misije Apollo 11, koje je 1969. gledalo 150 milijuna ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

KSW 91 iz Češke 17. veljače ekskluzivno pratite na Voyo

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo