Nova ekspedicija / Ivica Kostelić nakon snijega dane provodi na moru: 'Izazov je vrhunski po meni'

Danas je Kostelić jedan od trenera hrvatske skijaške reprezentacije, a osim skijanja, intenzivno se bavi i jedrenjem te baš se nedavno vratio s najnovije ekspedicije

3.5.2022.
16:59
VOYO logo

Ime Ivice Kostelića zauvijek će biti upamćeno u povijesti hrvatskog sporta, posebice skijanja. On je daleko najuspješniji hrvatski skijaš u povijesti, a u svojoj karijeri je pobijedio na čak 26 utrka, a ima i dva zlata sa Svjetskih prvenstva iz 2002. i 2011. godine.

Danas je Kostelić jedan od trenera hrvatske skijaške reprezentacije, a osim skijanja, intenzivno se bavi i jedrenjem. Baš se nedavno vratio s najnovije ekspedicije, gdje je sa Sašom Drobcem i Callisteom Antoinom doplovio do Azorskog otočja i, na koncu, Normandije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kada sam počeo jedriti onda sam gledao koji bi meni tu mogao biti cilj kao jedriličaru samcu. Dakle, po meni iznad Route du Dhuma postoji još samo Vendee Globe. Iz Hrvatske još nismo imali predstavnika na Ruti Ruma, ali izazov je vrhunski po meni," rekao je Kostelić u intervjuu za RTL Sport.

O najvećim izazovima

Komentirao je Kostelić i najveće izazove jedrenja. Ovaj 42-godišnji Hrvat otkriva kako mora biti spreman i naviknut na izuzetno male količine sna za vrijeme jedrenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Najveći izazov je tjerati brod sto posto cijelo vrijeme jer to zahtjeva veliko naprezanje, velik je stres na čovjeku, vi se non-stop mičete, dakle non-stop ste u pogonu, nema pauze."

"Morate jako paziti na promet u tom prvom dijelu regate, bliže obali i u tom zadnjem dijelu regate kada se opet približite obali. Tu je spavanje rijetko kad više od 45 minuta."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Route du Rhum elitna je jedriličarska regata. Ona se održava svake četiri godine preko Atlantskog oceana od Francuske do Guadalupea s ukupnom duljinom od 5700 kilometara.

"Ako namjeravati tjerati brod sto posto vi se vjerojatno morate probuditi, najveći san koji možete imati je sat i pol jer onda morate izaći na kokpit, pregledati morate li pretrimati jedra i tako dalje," kaže Kostelić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo