Vozili smo Peugeot 508 /

Obnovljena limuzina: Krstarica ima novo lice

Image
Foto: Mato Pavličević

Obnovljena Peugeotova limuzina netom je predstavljena na ovogodišnjem salonu automobila u Parizu a mi smo je imali priliku isprobati na cestama Istre. Novi 508 krase velike promjene izgleda i tehnološkog sadržaja te novi motori.

12.10.2014.
11:53
Mato Pavličević
VOYO logo

Segment D „grand tourera” segment je u kojem je Peugeot prisutan već mnogo desetljeća. U trideset europskih zemalja taj segment čini gotovo milijun i pol vozila godišnje, od čega su 45 % limuzine i 55 % karavani. Dostupan kao limuzina i karavan SW od lansiranja početkom 2011. godine, Peugeot 508 prodano je u više od 370.000 primjeraka vozila proizvedenih u Francuskoj i Kini.

U novom izdanju to je vozilo s još više tehnologije, moći i karaktera.Redizajnirana maska osnovni je dizajnerski element, okomitija i odsad s lavom u središtu.Poklopac motornog prostora je horizontalniji a na limuzini je i stražnji dio dodatno profiliran, s preoblikovanim stražnjim branikom koji se odvaja od prtljažnika, i jamči poboljšanu zaštitu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na modelima s najvišim paketima opreme (RXH, GT i Allure), prednji je dio vozila prepoznatljiv i po svjetlima u LED izvedbi. Stražnja svjetla limuzine također su preoblikovana kako bi bila horizontalnija dok se stražnja svjetla SW-a i RXH-a i njihovi prepoznatljivi svjetlosni tragovi nisu mijenjali.

Image
Foto: Mato Pavličević

Peugeot 508

I unutrašnjost je izmijenjena. Instrumentna ploča sadrži 7'' dodirni ekran kojim se na vrlo intuitivan način upravlja većinom funkcija vozila. Gumbi koji su prečice do glavnih izbornika − navigacije, klima-uređaja, radija itd. − u svakom su trenutku dostupni ispod dodirnog ekrana na središnjem dijelu armaturne ploče. Ugradnja dodirnog ekrana i njegove virtualne komande omogućili su da središnja ploča ima manje gumba, a u središnjoj se konzoli nalazi nov zatvoren pretinac. Instrumentna ploča je nadopunjena head-up sustavom u boji. Materijali u interijeru su moderni i profinjena, ali ne i razmetljivi. Bogatom dosadašnjem popisu opreme možemo dodati dva nova sustava: praćenje mrtvog kuta i kameru za vožnju unatrag.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ponuda benzinskih motora započinje s 1,6-litrenim VTi 120 Euro 5 agregatom koji je uparen sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem.

Novost je benzinski 1,6-litreni THP 165 Stop&Start motor sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem ili novim šesterobrzinskim automatskim mjenjačem EAT6. Karakterizira ga prednabijanje (twin scroll turbopunjač), izravno ubrizgavanje (200 bara) i stalno promjenjiva usisna faza otvaranja i zatvaranja ventila. Emisija CO2 je svega 129 g/km.

Image
Foto: Mato Pavličević

Peugeot 508

Tehnologija HYbrid4 kod nas je sad raspoloživa i na limuzini i na modelu RXH. Njegovih turbodizelskih 163 KS i električnih 37 KS daju u konačnici emisiju CO2 od 85 g/km, odnosno kombiniranu potrošnju goriva od 3,3 l/100 km.

Novi se Peugeot 508 za europsko tržište proizvodi u francuskom Rennesu, a prodaja u Hrvatskoj započinje sredinom listopada. Cijene se kreću od 184.000 kuna naviše.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo