Segment D „grand tourera” segment je u kojem je Peugeot prisutan već mnogo desetljeća. U trideset europskih zemalja taj segment čini gotovo milijun i pol vozila godišnje, od čega su 45 % limuzine i 55 % karavani. Dostupan kao limuzina i karavan SW od lansiranja početkom 2011. godine, Peugeot 508 prodano je u više od 370.000 primjeraka vozila proizvedenih u Francuskoj i Kini.
U novom izdanju to je vozilo s još više tehnologije, moći i karaktera.Redizajnirana maska osnovni je dizajnerski element, okomitija i odsad s lavom u središtu.Poklopac motornog prostora je horizontalniji a na limuzini je i stražnji dio dodatno profiliran, s preoblikovanim stražnjim branikom koji se odvaja od prtljažnika, i jamči poboljšanu zaštitu.
Na modelima s najvišim paketima opreme (RXH, GT i Allure), prednji je dio vozila prepoznatljiv i po svjetlima u LED izvedbi. Stražnja svjetla limuzine također su preoblikovana kako bi bila horizontalnija dok se stražnja svjetla SW-a i RXH-a i njihovi prepoznatljivi svjetlosni tragovi nisu mijenjali.
Peugeot 508
I unutrašnjost je izmijenjena. Instrumentna ploča sadrži 7'' dodirni ekran kojim se na vrlo intuitivan način upravlja većinom funkcija vozila. Gumbi koji su prečice do glavnih izbornika − navigacije, klima-uređaja, radija itd. − u svakom su trenutku dostupni ispod dodirnog ekrana na središnjem dijelu armaturne ploče. Ugradnja dodirnog ekrana i njegove virtualne komande omogućili su da središnja ploča ima manje gumba, a u središnjoj se konzoli nalazi nov zatvoren pretinac. Instrumentna ploča je nadopunjena head-up sustavom u boji. Materijali u interijeru su moderni i profinjena, ali ne i razmetljivi. Bogatom dosadašnjem popisu opreme možemo dodati dva nova sustava: praćenje mrtvog kuta i kameru za vožnju unatrag.
Ponuda benzinskih motora započinje s 1,6-litrenim VTi 120 Euro 5 agregatom koji je uparen sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem.
Novost je benzinski 1,6-litreni THP 165 Stop&Start motor sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem ili novim šesterobrzinskim automatskim mjenjačem EAT6. Karakterizira ga prednabijanje (twin scroll turbopunjač), izravno ubrizgavanje (200 bara) i stalno promjenjiva usisna faza otvaranja i zatvaranja ventila. Emisija CO2 je svega 129 g/km.
Peugeot 508
Tehnologija HYbrid4 kod nas je sad raspoloživa i na limuzini i na modelu RXH. Njegovih turbodizelskih 163 KS i električnih 37 KS daju u konačnici emisiju CO2 od 85 g/km, odnosno kombiniranu potrošnju goriva od 3,3 l/100 km.
Novi se Peugeot 508 za europsko tržište proizvodi u francuskom Rennesu, a prodaja u Hrvatskoj započinje sredinom listopada. Cijene se kreću od 184.000 kuna naviše.