U Volvu kažu kako je koji je svako unapređenje osmišljeno u skladu s potrebama kupaca. Usredotočili su se na kvalitetu i posebnu pozornost posvetili detaljima. SUV XC60 je njihov najprodavaniji model na nekoliko važnih tržišta, pa i u Hrvatskoj, stoga je posao trebao biti obavljen temeljito.
Skandinavski dizajn karakteriziraju lijepi i jednostavni oblici bez suvišnih detalja. Uz to, kada je u pitanju interijer, posebna je pozornost posvećena detaljima i materijalima kao što su drvo i koža, što uz pojednostavljene komande sve zajedno pridonosi posebnom užitku vožnje.
Udobna sjedala s dobrom potporom, koja osiguravaju opušten dolazak na cilj čak i nakon dugačkih putovanja, zaštitni su znak Volva već dugi niz godina. Kupci sada mogu naručiti nova sportska sjedala koja i dalje zadržavaju tradicionalnu udobnost, ali i nude poseban ugođaj prilikom zahtjevnije vožnje.
Nova sportska sjedala imaju naglašenu bočnu potporu cijelom dužinom, tako da podupiru vozača čvrsto na mjestu.
Redizajnirani prednji dio s novim poklopcem motora daje samouvjeren nastup. Uklonili su sve crne elemente, tako da je automobil sada praktično jednobojan. Nova svjetla izgledaju samouvjereno dok nove linije maske hladnjaka naglašavaju širinu automobila. Dodajmo i kako su nekad vidljive brizgalice za brisače premještene s poklopca ispod poklopca motora, što izgled čini još elegantnijim.
Novi integrirani završeci ispušnog sustava su fizička i vizualna poveznica s tehnički naprednim motorima. Ali nije sve u lijepom izgledu. Dizajneri su se morali pozabaviti činjenicom da pri operativnoj temperaturi ispušnene cijevi moraju ostati na mjestu, iako se čitav ispušni sustav produžava za 25 mm. To je još jedan sjajan primjer skandinavske preciznosti.
Nudi se i širok izbor dizajna kotača što dodatno povećava personalizacijske mogućnosti. XC60 je sad dostupan i s 20-inčnim kotačima.
Novi XC60 je unaprijeđen i u unutrašnjosti. Tu su novi drveni umeci, nova krovna podstava, tekstilom presvučeni B nosači krova te metalni okviri otvora ventilacije i kontrola. Najveća prednost automobila je povišen položaj sjedenja, tipičan za SUV vozila, ali je XC60 dizajniran kako bi se vozio kao standardni automobil. Corner Traction Control je sada dio standardne opreme. Ovaj sustav omogućava vozačima da izbjegnu proklizavanje u oštrim zavojima.
S provjerenim All Wheel Drive sustavom pogona na sve kotače, XC60 postaje izuzetno sposobno vozilo na bilo kojoj vrsti ceste i u svakoj vremenskoj prilici. Opcionalni Hill Descent Control automatski kontrolira brzinu vozila prilikom vožnje niz oštre padine.
Volvo nastavlja pomicati granice učinkovitosti svih svojih motora. Novi Volvo XC60 je štedljiviji, pa tako njegove D5 (215 KS) i D4 (163 KS) verzije s ručnim mjenjačem i pogonom na sve kotače prosječno troše 5,3 litre/100 km i emtiraju 139 g/km.
Poboljšani su i benzinski motori, pa tako 1.6 litarski GTDi turbobenzinac s izravnim ubrizgavanjem u izvedbi T4 (180 KS) i T3 (150 KS) u kombinaciji s automatskim mjenjačem prosječno troši 6.8 l/100 km (159 g/km). Isti motori u modelu V60 prosječno traže 7,2 l/100 km (167 g/km).
Kolo upravljača s tri kraka sada se može spariti s klackalicama za izmjenu stupnjeva prijenosa ukoliko je automobil opremljen automatskim mjenjačem.
Tu su i nove tehnološke poslastice. Sensus je ime koje Volvo koristi za HMI (Human Machine Interface) funkcionalnost, a potpuno novi Sensus Connected Touch je njegov posljednji dodatak. Omogućava internetsko spajanje a 7-inčni ekran osjetljiv na dodir pretvara ga u napredni kontrolni sustav kojim se može upravljati i s rukavicama na rukama. To je svjetski novitet, posebno iskoristiv zimi. Spoj na internet ostvaruje se preko 3G/4G hardverskog ključa ili preko vozačevog mobilnog telefona.
Korisnik ima pristup kompletnim internetskim funkcijama (osim prilikom vožnje), a moguće je i dijeljenje WiFi mreže s putnicima. Posebno je pohvalna glasovna aktivacija te TripInfo opcija koja uz pomoć informacija s Wikipedije daje informacije o zanimljivim točkama na ruti putovanja.
Prilagodljivi digitalni displej, koji je debitirao na novom Volvu V40, sada je dostupan i u modelima serije 60. Ovaj aktivni TFT kristalni displej interakciji između vozača i vozila daje novu dimenziju prikazujući u svakom trenutku sve relevantne informacije. Vozač može birati između tri grafičke teme, Elegance, Eco i Performace.
Novi Active High Beam Control čini vožnju po mraku sigurnijom i udobnijom jer dokida potrebu prebacivanja s dugih na kratka svjetla. Sustav omogućava konstantno korištenje dugih svjetala, a u slučaju nailaska vozila s druge strane, zahvaljujući genijalnom mehanizmu projektora, zasjeni se samo onoliko svjetla koliko je potrebno.
Još jedna inovativna opcija za vožnju po mraku jest Cornering funkcija, odnosno zakretna funkcija glavnih svjetala, koja omogućava dodatnu osvjetljenost područja u smjeru u kojem vozilo skreće.
Automobili opremljeni senzorom kiše mogu biti opremljeni i sustavom grijanja koje posebno dolazi do izražaja prilikom hladnih zimskih dana.
IntelliSafe je naziv koji Volvo koristi za sve svoje aktivne sigurnosne sustave kao što je City Safety s automatskim kočenjem, zatim sustav otkrivanja pješaka s opcijom automatskog kočenja, potom BLIS sustav upozorenja na vozila u mrtvom kutu, a tu je i Cross Traffic Alert sustav upozorenja na nadolazeća vozila sa strane te Road Sign Information sustav prepoznavanja prometnih znakova.