SAMO DA NE BUDE SUPERLIGE / UEFA se 'ulizuje' bogatašima: Nema više financijskog fair playa, trošit će se kao nikad do sad

Image
Foto: Profimedia

Krovna organizacija europskog nogometa, UEFA, godinama se trudi ograničiti najbogatije klubove u trošenju

23.3.2022.
12:43
Profimedia
VOYO logo

UEFA se već godinama trudi ujednačiti sve klubove pa su pokušali ograničiti najbogatije klubove, ali čini se da odustaju od te ideje. Uvođenjem financijskog fair-playa pokušali su spriječiti najbogatije klubove u trošenju sumanutog novca koji nisu zaradili.

Image
KONAČNO /

Oglasio se najpoznatiji stručnjak za transfere: Uskoro se očekuje velika vijest vezana za budućnost Hrvata

Image
KONAČNO /

Oglasio se najpoznatiji stručnjak za transfere: Uskoro se očekuje velika vijest vezana za budućnost Hrvata

Očito im taj plan nije pošao za rukom te su se okrenuli pronalasku novog modela. Spominjao se i salary cap, model kojim se vode u NBA-u i američkim ligama općenito, no UEFA je ipak odlučila popustiti najbogatijima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

UEFA će ostaviti određena pravila što se tiče financijskog fair-playa, ali dojma smo da je to odrađeno reda radi.

Samo da ne bude Superlige

Aleksandar Čeferin i njegovi suradnici osmislili su plan po kojem će klubovi moći trošiti 70 posto ukupnih prihoda, čime očito priznaju da je njihov financijski fair-play bio promašaj. Cijelu priču prenosi New York Times.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Slovenac i ostatak UEFA-e očito je odustao od ideje salary-capa te su se odlučili za novi koncept. Prema tim pravilima i regulacijama, klubovi će moći trošiti više nego što su mogli za vrijeme financijskog fair-playa. Navodno će prve tri godine klubovi moći trošiti 90 posto ukupnih prigoda, a tek nakon tri godine i implementacije novog pravila - 70 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mnogi smatraju kako je UEFA donijela ovakvu odluku kako bi se dodvorila najbogatijim klubovima, onima koji su započeli ideju Superlige.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo