Broj reklama za klađenje u vrijeme utakmica prvog vikenda u engleskoj Premier ligi gotovo se utrostručio, pokazalo je novo istraživanje koje prenosi BBC.
U istraživanju su analizirani TV prijenosi Premier lige u Ujedinjenom Kraljevstvu, uključujući i reklame na ogradama uz terene te one na dresovima nogometaša, kao i radija i društvenih mreža.
Povećanje od čak 165 posto
Izbrojano je više od 29.000 poruka o klađenju, što je povećanje od čak 165 posto u odnosu na prvi natjecanja prošle godine. Susret između West Hama i Aston Ville imao je gotovo 6500 poruka o klađenju, dakle oko 30 svake minute.
Izvještaj pokazuje kako su navijači i djeca pod velikim rizikom budući da su izloženi ovakvom reklamiranju klađenja, a s ruge pak strane, Vijeće za klađenje i igre na sreću, kritizirao je provedeno istraživanje ocijenivši kako ono u osnovi pogrešno razumije i oglašavanje i način kojim je ono strogo regulirano.
POGLEDAJTE VIDEO: Tko će postati treći prvak u poluteškoj kategoriji?