Jedina konstanta koju CR-V iz generacije u generaciju njeguje je prepoznatljiv i elegantan stil koji nudi izvrsne performanse i uvjerljivost u svim uvjetima vožnje. Impozantan dizajn novog modela, čertvrte generacije, dodatno je naglašen prednjom maskom s ukomponiranim svjetlima LED tehnologije i kromiranim detaljima. Pored toga, dinamičan dizajn staklenih površina omogućio je izvanrednu preglednost u vožnji.
Elegantan izgled nove Honde CR-V dodatno je naglašen karakterističnim detaljima. Tako primjerice spojler na vratima prtljažnika istovremeno doprinosi elegantnom i dinamičnom izgledu te omogućava efikasniji protok zraka iznad vozila čineći ga još štedljivijim i ekološki prihvatljivijim vozilom. Vanjski retrovizori zaobljenih rubova dizajnerski su usklađeni s vozilom a istodobno su napravljeni da reduciraju mrtve kutove u vožnji.
Prostrana unutrašnjost nove Honde CR-V dizajnirana je do detalja kako bi vozaču i putnicima pružila luksuzan i opuštajući ambijent idealan za duža putovanja. Visoko kvalitetni materijali unutrašnjosti pridonose elegantnom i luksuznom dojmu.
Novi CR-V u serijskoj opremi osnovnog modela sadrži čitav niz kompleksnih tehničkih sklopova kako bi svojim putnicima osigurao beskompromisnu sigurnost.
Sve najvažnije informacije nalaze se u vidokrugu vozača. Tu jednostavnu filozofiju slijedi i inteligentni multiinformacijski zaslon (i-MID) pružajući vozaču sve najvažnije podatke o vožnji koje se jednostavno kontroliraju preko upravljača. Inteligentni sustav otključavanja ili pokretanja agregata bez ključa još je jedna tehnološka značajka koja dodatno naglašava ekskluzivnost nove Honde CR-V.
Stražnja sjedala sklopiva su samo jednim potezom ruke, u trenu stvaraju ravnu podnicu prtljažnog prostora tvoreći pri tom najveću zapremninu u klasi, od čak 1.146 litara. U izradi nove Honde CR-V korišteno je pregršt inovacija, što je u konačnici rezultiralo štedljivijim agregatima i nižom emisijom štetnih plinova. Sustav zaustavljanja pogonskog agregata u praznom hodu jedan je od najboljih primjera inovativnih tehnologija. Ovaj inteligentni sustav zaustavlja rad pogonskog agregata kada vozilo stoji, te ga neprimjetno pali dodirom papučice spojke.
Drugi takav sustav je elektronički kontroliran sustav pogona na sve kotače. U standardnim uvjetima sustav pogoni isključivo prednje kotače , dok se pogon na sve kotače uključuje automatski prilikom proklizavanja. Ovaj napredni sustav raspoređuje snagu na prednje i zadnje kotače ovisno o ponašanju vozila na različitim podlogama. Čime se osigurava znatno niža potrošnja goriva uz iznimnu stabilnost i sigurnosti u vožnji. CR-V je u skladu s tržišnim trendovima sad na raspolaganju i sa samo prednjim pogonom, i to ako je ispod prednjeg poklopca benzinski motor.
Prostrana unutrašnjost nove Honde CR-V dizajnirana je do detalja kako bi vozaču i putnicima pružila luksuzan i opuštajući ambijent idealan za duža putovanja. Visoko kvalitetni materijali unutrašnjosti pridonose elegantnom i luksuznom dojmu.
Spomenuti benzinski 2.0 i-VTEC agregat sa 155 KS opremljen je sustavom kontrole visine podizanja ventila i sustavom kontrole nagnutosti bregastih vratila. Tim sustavima optimizira se snaga na visokim okretajima odnosno potrošnja goriva na niskim okretajima . Dostupan je s pogonom na prednje kotače isključivo s 6-stupanjskim manualnim mjenjačem te u izvedbama s pogonom na sva četiri kotača gdje postoji opcija i s 5-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Impresivnih 350 Nm okretnog momenta dostupno je u aluminijskom 150 KS snažnom 2.2 i-DTEC dizelskom agregatu. Dolazi isključivo s pogonom na sva četiri kotača uz mogućnost odabira između 6-stupanjskog manualnog ili 5-stupanjskog automatskog mjenjača.
Novi CR-V u serijskoj opremi osnovnog modela sadrži čitav niz kompleksnih tehničkih sklopova kako bi svojim putnicima osigurao beskompromisnu sigurnost. Izdvojit ćemo prilagodljivi električni servo upravljač (MA-EPS), sustav pomoći pri kretanju uzbrdo (HSA), pomoćna svjetla pri skretanju, sustav kontrole brzine pri spuštanju niz strminu (HDC) kao i aktivne naslone za glavu na prednjim sjedalima koji maksimalno smanjuju mogućnost trzajne povrede vrata.
Cijene su, usporedivo s jednako opremljenim i motoriziranim dosadašnjim modelom, čak i nešto niže, od 214.990 kn naviše.