Brzi Vinko će građane Zagreba toga petka kupiti po gradskim ulicama i voziti u Muzej automobila Ferdinand Budicki na 8. Noć muzeja, gdje će kao prvi izlazak novog muzeja u javnost na 1500 kvadrata prostora biti izloženo 50 starodobnih automobila i motora. Muzej je smješten u prostorima tvornice Pluto na Zavrtnici.
Sama vožnja je oldtimerski doživljaj, jer je Brzi Vinko uređen prvenstveno za zabavu i obilazak vinskih cesta i promociju eko-turizma u požeškom kraju.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/a196abc0-8f1a-11ec-92ae-0242ac120010/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Radi ugođaja u unutrašnjosti montirana je peć na drva, tako da dim privlači pažnju gdje god se pojavi a na parkiralištu Muzeja automobila dobit će uporabnu funkciju kroz kuhanje vina za posjetitelje!
U zadnjem kraju autobusa nalazi se pak kutna garnitura na izvlačenje, tako da se Vinko, ako zbog previše vina bude potrebno, vrlo brzo može pretvoriti u spavaonicu. Inače, svoje ime dobio je po svojoj zavidnoj maksimalnoj brzini od 80 km/sat, te naravno, vinu.
U svojoj bogatoj autobiografiji pamti se da je Vinko odslužio ratni staž u 123. požeškoj brigadi- moto satnija. Vojsci ga je zajedno s 20 motora poklonio legendarni Vilko Sever.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/a1a61204-8f1a-11ec-9849-0242ac12001a/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Nakon toga autobus završava u moto klubu Sokol iz Požege gdje je služio za prijevoz motora, da bi na kraju odbačen završio u jednom voćnjaku gdje je polako propadao dok ga nisu zapazili članovi Udruge za očuvanje starih automobila i motocikala Pleternica i udahnuli mu novi život.