Kao prvi proizvođač automobila na hrvatskom tržištu, Opel je još prije više od godinu dana ponudio modele s tvorničkom ugradnjom instalacije za korištenje ukapljenog naftnog plina kao pogonskog goriva. U svojoj ponudi ima čak sedam modela u koje se ugrađuje Landirenzova LPG oprema dok cijena konverzije ovisi od modela do modela. U ADAM-a i Corsu se ova instalacija ugrađuje uz 1,4 odnosno 1,2 atmosferske motore, dok ostale spomenute modele pokreće moderni turbo benzinac zapremine 1.4 litre. Neovisno o motoru na kojem se vrši ova nadogradnja, opremljeni su izdržljivijim ventilima i ležištima ventila, te prilagođenim elektronskim sustavom nadzora motora. Čak je i prekidač u kabini skladno uklopljen u cjelinu.
Cijeli sustav podvrgnut je beskompromisnim testiranjima kako bi ovako prerađen automobil ispunio sva očekivanja kupaca od tvornički ugrađenog uređaja, zadovoljio sve neophodne kriterije za ispunjavanja pune tvorničke garancije, te ispunio sve zahtjeve crash- testova.
Nadoplata kod Corse je 4200 kn, Merive 3800 kn, Astre 4500 kn, a Zafire Tourer i Insignie 6000, dok je plin u Adamu i Mokki osjetno skuplji, 14000 kn. LPG konverzija tako više nije ekonomski isplativa isključivo onima koji godišnje rade velik broj kilometara, već i korisnicima koji sa svojim automobilima prelaze manji broj kilometara.
Kod Astre, LPG kupac koji godišnje napravi 15 000 km, već u prvoj godini uštedi 8.000 kn u odnosu na vozača koji kupi Astru diesel sa 130 KS u istom paketu opreme. Dok oni koji rade nešto više kilometara, recimo 150.000 u pet godina, u tom periodu štede čak 41.000 kn u odnosu na one koji voze identičnu, benzinom pokretanu Astru.
U Hrvatskoj se trenutno nalazi oko 300 benzinskih pumpi na kojima se prodaje i ukapljeni naftni plin, koje je zahvaljujući povoljnoj cijeni od 5,02 kn/l i povoljnoj ponudi tvornički ugrađenih sustava s punom garancijom kakvu nude Opelovi modeli, iznimno privlačna alternativa klasičnim benzinskim, ali i diesel modelima.