'Culinary Germany' / U rezidenciji njemačkog veleposlanika održana 'Večer njemačke gastronomije'

Image
Foto: Borna Kuzmanovic/Talento Production

Vrhunske delicije svojim je umijećem pripremao chef Anes Korjenić iz vrhunskog restorana Steigenberger Graf Zeppelin u Stuttgartu te su poslužena njemačka vina

24.5.2018.
14:31
Borna Kuzmanovic/Talento Production
VOYO logo

Njemačka turistička zajednica i veleposlanik Savezne Republike Njemačke u Zagrebu, Thomas Eberhard Schultze, kulinarskim događajem u rezidenciji veleposlanika predstavili ovogodišnju promotivnu kampanju Njemačke „Culinary Germany“

Image
Foto: Borna Kuzmanovic/Talento Production

(FOTO: Borna Kuzmanovic/Talento Production)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Regionalni ured Njemačke turističke zajednice i njemački veleposlanik Thomas Eberhard Schultze jučer su u rezidenciji veleposlanika priredili Večer njemačke gastronomije i time proslavili ovogodišnju tematsku kampanju Njemačke turističke zajednice „Culinary Germany“. 

Image
Foto: Borna Kuzmanovic/Talento Production

(FOTO: Borna Kuzmanovic/Talento Production)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vrhunske delicije svojim je umijećem pripremao chef Anes Korjenić iz vrhunskog restorana Steigenberger Graf Zeppelin u Stuttgartu te su poslužena njemačka vina iz raznih vinorodnih područja iz privatnog vinskog podruma veleposlanika Schultzea. Kulinarskom događaju nazočili su brojni uzvanici iz javnog života, a pozdravni govor održali su veleposlanik Thomas Eberhard Schultze i Tijana Đuričić, regionalna menadžerica Njemačke turističke zajednice.

Njemačka na poziciji broj jedan za turiste iz Hrvatske

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njemačka je sa 56,1 milijun putovanja osmu godinu zaredom, nakon Španjolske, a ispred Francuske druga destinacija po omiljenosti europskih turista. Tijekom 2017. godine Hrvati su u Njemačku ostvarili 1,201,000 putovanja s barem jednim noćenjem. Radi se o porastu od 12% u odnosu na prošlu godinu. Ukupno su ostvarili 9,8 milijuna noćenja što je 35% tržišnog udjela svih putovanja prema inozemstvu i time ponovo stavili Njemačku na poziciju broj jedan za turiste iz Hrvatske.

Image
Foto: Borna Kuzmanovic/Talento Production

(FOTO: Borna Kuzmanovic/Talento Production)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Statistike pokazuju kako u Njemačku najviše odlaze Zagrepčani (46%), te građani sa obale (30%). Povod putovanja je u 42% odmor, a u 31% posao. Njih 65% svoje putovanje rezervira unaprijed, a prosječna potrošnja našeg putnika u Njemačku iznosi 69 eura po noćenju ili prosječno 558 eura po putovanju (prosječno putovanje traje 8 noći).  

#EnjoyGermanFood 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kampanjom „Culinary Germany“ Njemačka turistička zajednica ima za cilj predstavljanje različitosti svake regije. Uz naglasak na tradiciju njemačkih seoskih područja ističe se i suvremena njemačka kuhinja u urbanim središtima objedinjujući tako kulturne i kulinarske znamenitosti. Njemačka ima bogatu gastronomsku scenu s preko tristo restorana odlikovanih Michelinovom zvjezdicom, brojne ulične festivale, preko šezdeset gastronomskih klubova, kulinarske užitke na neobičnim mjestima poput iglua ili pod vodom, 13 vinskih regija, a ove godine slavi i dvadeset i pet godina slow fooda.

Image

(FOTO: Borna Kuzmanovic/Talento Production)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Njemačkoj 18,2% posto ukupnog budžeta svakog turista odlazi na gastronomiju, što je ukupno 6,7 milijardi eura godišnje. Dva od deset glavnih razloga zašto turisti posjećuju Njemačku su upravo atmosfera u restoranima i kafićima te bogata sezonska kuhinja.

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo