Nova internacionalna kampanja dm-a /

Nesklonost promjenama: zašto (tek od) sutra krećem joggirati

Image

Situacija: vraćaš se s posla i razmišljaš si o onoj frendici koja ima toliko volje vremena i skoro svaki dan odlazi u parkić trčkarati.

19.8.2019.
8:28
VOYO logo

Tko zna – pomisliš si – možda je i sada vidim, makar je vani dobrano zatoplilo. Dobro – već razrađuješ alibi – ona sigurno ne radi ovako zahtjevan posao, ima više vremena, nema toliko obiteljskih obveza, a možda je i takav tip osobe jer ne provedu svi svaki dan barem pola sata vježbajući.

Ta sigurno nešto krije, pa otkud joj toliko snage?! Onda pomisliš kako i ti isto jedeš dmBio, ukusne dm-ove namirnice iz kontroliranog biološkog uzgoja, ali iskorak kada je u pitanju aktivniji način života, nikako ne možeš napraviti. Zapravo, možeš, pa kažeš da ćeš (od) sutra. No, to sutra je negdje zapelo. Negdje između sada i nikada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo se promjenama pozabavila nova, pomalo neuobičajena, imidž-kampanja tvrtke dm. Pet kratkih filmova za ovoljetno osvježenje koje je pripremio dm pokazuju da je svaka promjena ujedno i prilika za prikupljanje novih iskustava i nastavak vlastitog razvoja. I ne samo to – s ključnom porukom kako unutarnje borbe i dvojbe predstoje svakoj promjeni, dm-ovi filmovi decentno ohrabruju na prvi korak do promjene i izlaganje novim izazovima, čime pomalo i motiviraju ljude na promjenu. Jedan od njih je upravo i odluka da se ´aktiviramo´.

Što nas toliko koči da zakoračimo u nešto novo i donesemo odluku koja će imati višestruku korist za nas i naše zdravlje – čim smo aktivniji, bolje se osjećamo, dokazano smo učinkovitiji, veseliji, a time i bolje društvo koje ne jauče, ne kuka, ne žali se, nego hrabro i odvažno korača svojim životom?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Samo odvažni mogu ostvariti svoj puni potencijal

Ponekad je ono što nam nedostaje samo malo motivacije, i upravo tu uskače dm koji već godinama organizira dm žensku utrku kako bi potaknuo svoje sugrađanke na aktivniji životniji stil. Ovaj put, pak, dm u svojoj reklami živopisno pokazuje kako stvarno izgleda borba čovjeka sa samim sobom i što se dogodi kada „sutra“ postane „danas“, odnosno kada sutra postane sada.

I vjerojatno nije bilo bolje pjesme od „It's a new day“ nove glazbene dive Anouk koja bi primjerenije opisala promjenu koja se u čovjeku dogodila, a zašto, pogledajte na videu ili otkrijte na dm-ovoj internetskoj stranici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

https://gdehr.hit.gemius.pl/_%5BTIMESTAMP%5D/redot.gif?id=p4Obk.eX5ANAo9u6T_I7w7RI33OWJWNwNfyDLgacT5n.S7/fastid=edxsaswdnxvccsafugdwqsbdkfkt/stparam=odohkplgve/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo