njega kože /

Fenomen na tržištu: Iz Koreje s ljubavlju

Image

Ovaj način njege zaintrigirao je i hrvatske dame. No uz novi pojam stigla su i brojna pitanja o tomu što K-beauty zapravo znači i koja načela ljepote zastupa. Znatiželjni ste? Mi imamo odgovore.

23.12.2019.
12:29
VOYO logo

K-beauty prerastao je granice azijskog kontinenta, osvojivši dame diljem svijeta. 
Pojednostavljeno, K-beauty skraćenica je za korejsku kozmetiku, odnosno proizvode koji su proizvedeni prema istočnjačkim načelima ljepote i koji su fokusirani na dugoročne rezultate u njezi kože. Vrijeme posvećeno sebi u svrhu postizanja i održavanja ujednačenog tena glavne su karakteristike K-beauty pristupa.
Korejska filozofija ne podupire smjer instant rješenja i brzih rezultata. Naime, njihov je stav da rezultati koji nastaju preko noći isto tako i nestaju preko noći. K-beauty imperativi malo su drukčiji. Svi su proizvodi usredotočeni na dugi vijek primjene i postojane rezultate. Naglasak je na nježnom i postupnom njegovanju kože, konzistentnosti i personaliziranom pristupu. I kad malo bolje razmislite, ista je stvar s brzim i strogim dijetama koje nikada nisu bile dobar izbor za vaše tijelo, i zdravlje na kraju krajeva, jer je uz pomoć njih vrlo teško sačuvati rezultate. S druge strane, zdrava prehrana i redovito vježbanje daju tijelu sve potrebne nutrijente i uspješno zadržavaju fit formu i željenu siluetu. Zaključak je isti, dobri rezultati ne postižu se brzinom već kvalitetnom posvećenošću. Takav pristup uistinu može pomoći i vašem izgledu lica. Za zdrav i vitalan sjaj koža treba vremena. No što to konkretno znači? U širokoj paleti K-beauty proizvoda su serumi, ampule, hidratantne kreme i maske namijenjene za nježnu primjenu korak po korak, odnosno tanki sloj po tanki sloj…

Personalizirana njega kože
Krenite od sebe. Sigurni smo da ne volite jesti baš sve, imate neka jela u kojima istinski uživate i koja odgovaraju vašem organizmu, druga ne volite jer možda teško padaju na želudac, izazivaju umor ili nesanicu, možda čak žgaravicu ili nešto peto, a možda ste na neke namirnice alergični pa ih izbjegavate u širokom luku. Ista je priča s kožom. Naravno da vaša koža ne voli svu kozmetiku koja se nalazi na policama trgovina, a na vama je da otkrijete koja su njezina omiljena pakiranja i što ne podnosi. Korejska filozofija ljepote zagovara dobro poznavanje vlastite kože. A to upoznavanje zahtijeva određeno vrijeme. Za početak krenite u detaljnu analizu proizvoda koje ste koristili i koje koristite. Ako ste ikada dobili alergiju ili imali negativne znakove na koži, dobro pogledajte sastojke proizvoda. Zatim pročitajte sastojke proizvoda koji vam savršeno odgovara. S vremenom ćete moći detektirati sve konkretne sastojke koje vaša koža voli i ne voli, treba i ne treba. Također, važno je odrediti kakav apetit ima vaša koža jer ne trebaju svi tipovi istu dozu hidratacije. Neki trebaju jedan sloj jedne esencije, a drugi deset. Bez obzira na fleksibilnost nekih proizvoda, dobro poznavanje vlastite kože najvažniji je korak u nastojanju da zasja u svom najboljem izdanju!

Image


Kozmetika inspirirana prirodom
Korejski beauty proizvodi možda na prvi pogled obiluju neuobičajenim sastojcima kao što su ekstrakt puževe sluzi, ekstrakt čajevca ili bisera, avokado i morska trava, no zajedničko im je da su svi prirodnog porijekla i to je jedan od glavnih razloga zašto ovoj kozmetici raste popularnost. Naime, bogata korejska baština za njegu kože i tradicionalni rituali ljepote danas su poprimili zanimljive nazive i moderno pakiranje, ali činjenica je da su zadržali temelje koji su se postavili još prije tisuću godina. Poznato je da je Koreja pretežno bila zemlja poljoprivrednih djelatnosti, što znači da su mnogi svakodnevno bili izloženi jakim zrakama sunca. Shodno tome, trebalo je pronaći djelotvorne načine i recepte za obnovu kože. Trebalo je kožu kvalitetno nahraniti, obnoviti i zaštititi. Neki od prvih sastojaka za njegu kože bili su kamilica, zlatni grah i riža. Izabrani su zbog hidratizirajućih svojstava i antioksidativnog djelovanja, a njihova učinkovitost nije smanjena ni u današnje vrijeme zbog čega su i dalje dio uspješnih formula korejske kozmetike. Drugi razlog zašto istočnjačku kozmetiku vole i na Zapadu jesu izrazito velike koncentracije dragocjenih aktivnih sastojaka koje ostvaruju željene rezultate, a treći su pristupačne cijene. Sasvim dovoljno argumenata da kožu počastite malo drukčijim jelovnikom!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako bi Hrvaticama približio sve čari korejske kozmetike, dm na svojim policama nudi čak sedam brendova korejske kozmetike: COSRX,  Superfood for skin, Frudia, Jumiso, Kocostar, Missha i Tony Moly. Proizvodi imaju pristupačnu cijenu i donose holističku filozofiju korejske kozmetike usredotočenu na dubinsku njegu kože te na stvaranje rutine koja donosi dugoročne rezultate i kojom se održava zdrava, dobro hidratizirana i nahranjena koža.

https://gdehr.hit.gemius.pl/_%5BTIMESTAMP%5D/redot.gif?id=p4Obk.eX5ANAo9u6T_I7w7RI33OWJWNwNfyDLgacT5n.S7/fastid=bxfhcwxaiwotkclukylykotuhjmz/stparam=unrnfuqpis/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo