Nova kampanja dm-a /

Djeca i motivacija: kako ih ohrabriti na prvi korak

Image

Biti bolji, biti brži, biti uvijek i jedino na vrhu, pobijediti u bilo kojoj vrsti natjecanja, pa makar to bilo i u natjecanju tko-ima-ljepšu-haljinu ili tko-ima-bolje-tenisice, svakodnevica je u kojoj naši najmlađi odrastaju jer srebrne se medalje nekako slabije vrednuju.

14.8.2019.
14:08
VOYO logo

Izloženost kulturi uspjeha nerijetko stavlja djecu u poziciju da sama sebe preispituju koliko su uistinu dobra i mogu li možda više.

Naravno, određena doza kompetitivnosti nije naodmet i samopouzdanje nam je svima i uvijek potrebno, a kad ste dijete i još otkrivate sve ljepote i zamke svijeta koji vas okružuje, potrebno vam je još više samopouzdanja kako biste sve to savladali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svaka promjena je prilika za prikupljanje novih iskustava

Upravo se samopouzdanjem – i to onim dječjim – pozabavila nova imidž-kampanja tvrtke dm. Umjesto dijeljenja savjeta kako lako promijeniti svoj izgled, dm se odlučio na drukčiji pristup – kratkim filmovima želi pokazati da je svaka promjena ujedno i prilika za prikupljanje novih iskustava i nastavak vlastitog razvoja. I ne samo to – s ključnom porukom kako unutarnje borbe i dvojbe predstoje svakoj promjeni, dm-ovi filmovi decentno ohrabruju na prvi korak do promjene i izlaganje novim izazovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Skok djevojčice sa skakaonice u bazen, nešto što nikada do sada nije učinila i čega se pomalo plaši, sličan je onim trenucima kada su nas roditelji, u najranijoj fazi života, učili plivati. Ta nam duboka voda i nije baš bila najdraža, osjećali smo se pomalo nesigurno svladavajući mahanje rukama i nogama, a potom otkrili ljepotu boravka u vodi i plutanja na njenoj površini.

I najmanji među nama donose velike odluke u svojim životima, a u suočavanju sa svijetom koji tek otkrivaju potreban im je poticaj i ohrabrenje. Tako će lakše steći samopouzdanje koje će im pomoći pri donošenju (tih) velikih odluka i u snalaženju u nekim novim situacijama, baš kao što je to primjer skakaonice u videu.

Ovaj je video dio nove internacionalne kampanje kojom dm želi pokazati kako je ponekad potrebno tako malo da napravimo velik zaokret u svom životu, a ponekad je to malo baš ono što nam nedostaje. To „malo“ zapravo je motivacija, zbog čega se u pozadini videa čuje pjesma „It's a new day“ nove glazbene dive Anouk koja podsjeća kako je svaki dan prilika da otkrijemo i učinimo nešto novo. I djeca, i odrasli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svima je potrebno pružati motivaciju i dati poticaj na promjenu jer svoj puni potencijal mogu iskoristit samo oni koji su na to spremni.

Više informacija potražite na dm-ovoj internetskoj stranici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

https://gdehr.hit.gemius.pl/_%5BTIMESTAMP%5D/redot.gif?id=p4Obk.eX5ANAo9u6T_I7w7RI33OWJWNwNfyDLgacT5n.S7/fastid=amolluldidzwaofyjyhvvxcrmgmn/stparam=yanlmtsjvg/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo