Nova kampanja dm-a /

Djeca i motivacija: kako ih ohrabriti na prvi korak

Image

Biti bolji, biti brži, biti uvijek i jedino na vrhu, pobijediti u bilo kojoj vrsti natjecanja, pa makar to bilo i u natjecanju tko-ima-ljepšu-haljinu ili tko-ima-bolje-tenisice, svakodnevica je u kojoj naši najmlađi odrastaju jer srebrne se medalje nekako slabije vrednuju.

14.8.2019.
14:08
VOYO logo

Izloženost kulturi uspjeha nerijetko stavlja djecu u poziciju da sama sebe preispituju koliko su uistinu dobra i mogu li možda više.

Naravno, određena doza kompetitivnosti nije naodmet i samopouzdanje nam je svima i uvijek potrebno, a kad ste dijete i još otkrivate sve ljepote i zamke svijeta koji vas okružuje, potrebno vam je još više samopouzdanja kako biste sve to savladali.

Svaka promjena je prilika za prikupljanje novih iskustava

Upravo se samopouzdanjem – i to onim dječjim – pozabavila nova imidž-kampanja tvrtke dm. Umjesto dijeljenja savjeta kako lako promijeniti svoj izgled, dm se odlučio na drukčiji pristup – kratkim filmovima želi pokazati da je svaka promjena ujedno i prilika za prikupljanje novih iskustava i nastavak vlastitog razvoja. I ne samo to – s ključnom porukom kako unutarnje borbe i dvojbe predstoje svakoj promjeni, dm-ovi filmovi decentno ohrabruju na prvi korak do promjene i izlaganje novim izazovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Skok djevojčice sa skakaonice u bazen, nešto što nikada do sada nije učinila i čega se pomalo plaši, sličan je onim trenucima kada su nas roditelji, u najranijoj fazi života, učili plivati. Ta nam duboka voda i nije baš bila najdraža, osjećali smo se pomalo nesigurno svladavajući mahanje rukama i nogama, a potom otkrili ljepotu boravka u vodi i plutanja na njenoj površini.

I najmanji među nama donose velike odluke u svojim životima, a u suočavanju sa svijetom koji tek otkrivaju potreban im je poticaj i ohrabrenje. Tako će lakše steći samopouzdanje koje će im pomoći pri donošenju (tih) velikih odluka i u snalaženju u nekim novim situacijama, baš kao što je to primjer skakaonice u videu.

Ovaj je video dio nove internacionalne kampanje kojom dm želi pokazati kako je ponekad potrebno tako malo da napravimo velik zaokret u svom životu, a ponekad je to malo baš ono što nam nedostaje. To „malo“ zapravo je motivacija, zbog čega se u pozadini videa čuje pjesma „It's a new day“ nove glazbene dive Anouk koja podsjeća kako je svaki dan prilika da otkrijemo i učinimo nešto novo. I djeca, i odrasli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svima je potrebno pružati motivaciju i dati poticaj na promjenu jer svoj puni potencijal mogu iskoristit samo oni koji su na to spremni.

Više informacija potražite na dm-ovoj internetskoj stranici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

https://gdehr.hit.gemius.pl/_%5BTIMESTAMP%5D/redot.gif?id=p4Obk.eX5ANAo9u6T_I7w7RI33OWJWNwNfyDLgacT5n.S7/fastid=amolluldidzwaofyjyhvvxcrmgmn/stparam=yanlmtsjvg/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo