Renomirani hrvatski modni brend Hippy Garden na ekskluzivnoj modnoj reviji predstavio je kolekciju znakovita naslova „Let there be light“ inspiriranu estetikom 80-tih i repertoarom stilova iz prošlosti, uz podršku generalnog sponzora dm-a i alverde prirodne kozmetike.
Nova kolekcija koristi paletu monokromatskih boja upotpunjenih nezaobilaznim metaliziranim nitima koji ovu suvremenu i kompleksnu kolekciju jednostavno čine neodoljivom. Pistom je prodefiliralo 70-tak modela noseći elegantne svečane midi i maxi haljine, muževne krojeve kaputa, hlača i kombinezona, sve do vizualno impresivnih printeva, koji su originalno rješenje brenda. Kolekcija je jednako kompleksna koliko i jedinstvena, a iznenađenje je svojevrsni „comeback“ unikatnih, pletenih haljina vesta.
Vizija muške mode za nadolazeću sezonu, uključuje tipične elemente po kojima je brend prepoznatljiv i predstavlja modernog muškarca nadahnutog elegantnim stilom odijevanja. Vidjeli smo lamelirana uska odijela, unikatne kapute i balonere s dominantno velikim gumbima. Nakit, modularne torbe, ravne i krute forme upotpunile su novu kolekciju. U njoj se mogu pronaći kreacije koje zadovoljavaju kuriozitet i težnju prema onome što je novo, uvijek otvarajući prostor za slobodniji govor mode. Još jednom se potvrdilo kako je moda koju stvara Đurđica Vorkapić neopterećena trendovima i kako savršeno promišlja konstrukcijski vrlo složenu formu koju prilagođava energičnoj i nesputanoj ženi i muškarcu Hippy Garden.
“Živjeti i stvarati viziju u kojoj uživaš neprocjenjivo je blago. Moje modno stvaralaštvo, ideje i vizija uvijek su ispred očekivanja, pa tako već dugo samostalne revije Hippy Garden oduševljavaju i daju novi stvaralački pristup“', naglasila je glavna dizajnerica brenda Hippy Garden Đurđica Vorkapić koja je u potpunosti zaslužna za ovaj apsolutni doživljaj modne profinjenosti.
Romantični ugođaj zagrebačke uspinjače, Strossmayerovog šetališta i vidikovca Gradec oduševio je mnogobrojne ljubiteljice mode poput Vanje Halilović, Ivane i Marije Husar, Josipe Pavičić Berardini, Katarine Baban i Lucije Lugomer. Poznata gornjogradska šetnica pretvorila se u dugu modnu pistu prepunu fenjera, a dugačak zid obrastao u bršljan u suvremeni ambijent upotpunjen gustim dimom i refleksijom svjetlosti.
Kao glavni sponzor projekta dm je predstavio alverde - liniju prirodne kozmetike vlastite robne marke, pa su tako modeli pistom prošetali savršene make-up lookove zahvaljujući dekorativnoj kozmetici izrađenoj od najfinijih organskih sastojaka.
Za frizure modela, zaslužan je Studio Evelin pod kreativnim vodstvom Evelin Benković dokazujući kako već godinama suradnja s Hippy Gardenom ostvaruje odlične rezultate i impresivne lookove.
Revija je izazvala oduševljenje uzvanika i zaradila brojne pohvale struke i obožavatelja brenda, a Đurđica Vorkapić i Hippy Garden još su jednom opravdali svoj kultni status i dokazali kako domaća modna scena diše punim plućima.