Odin Goedhart je tijekom svoje dugogodišnje karijere unutar kompanije bio izrazito fokusiran na ljude, na provedbu organizacijskih promjena i agilnog načina rada te omogućavanje održivog rasta poslovanja. Nakon značajnih postignuća ostvarenih u Ujedinjenom Kraljevstvu te tržištima Istočne i Srednje Europe, krajem 2018. godine preuzeo je vodstvo kompanije HEINEKEN Hrvatska. Zajedno s lokalnim menadžment timom uspio je mobilizirati cijelu organizaciju prema održivosti i rastu, dok je u izazovnom razdoblju pandemije koronovirusa jasno stavio naglasak na sigurnost i zdravlje zaposlenika uz očuvanje kontinuiteta uspješnog poslovanja agilnim pristupom u svim segmentima.
Heineken, Odin Goedhart, foto sasa cetkovic
Prije dolaska u HEINEKEN Hrvatska, nova predsjednica Uprave Marta Bulhak bila je glavna direktorica za Europe Export i Global Duty Free (EE&GDF) u središnjici HEINEKENA u Amsterdamu gdje je bila odgovorna za izvoz na području Europe te globalno poslovanje u bescarinskim zonama.
Nakon što se kompaniji i Grupi Zywiec u Poljskoj pridružila 1997. godine te obnašala nekoliko pozicija u različitim funkcijama, uključujući menadžericu riznice i direktoricu Lanca opskrbe pivovare Warka, 2006. godine Marta je imenovana direktoricom Ljudskih resursa Grupe Zywiec.
Heineken, Marta Bulhak, 19.10.2020., foto cetkovic
Šest godina kasnije postaje dio globalnog HEINEKENOVOG tima za ljudske resurse u Amsterdamu gdje je radila na nekoliko pozicija, uključujući i onu više HR direktorice za Europu. Od 2018. Marta Bulhak je kao direktorica HEINEKEN EE&GDF unapređivala rast poslovanja na svim tržištima na kojima je HEINEKEN prisutan, ubrzavala digitalni razvoj, razvijala održive poslovne modele te utvrđivala temelje budućeg uspjeha. Posebno je uspješno vodila kompaniju kroz krizu uzrokovanu pandemijom koronavirusa, boreći se s poremećajima na europskom HoReCa tržištu.
Kao predsjednica Uprave, Marta Bulhak će voditi poslovanje u Hrvatskoj s naglaskom na daljnje jačanje odnosa s potrošačima i kupcima te fokusom na rast udjela na tržištu, snažniji portfelj brendova i daljnji razvoj agilnog načina rada.