Heineken, najinternacionalnije pivo na svijetu, treću godinu za redom službeno pivo Ultra Europe festivala.
Više od 30.000 ljubitelja elektronske glazbe iz Kanade, Egipta, SAD-a, Španjolske, Finske, Meksika, Hrvatske i mnogih drugih zemalja uživalo je sinoć na spektakularnoj prvoj večeri Ultra Europe festivala koji se održava na splitskom Poljudu. Za odličnu atmosferu pobrinulo se 30-ak odličnih DJ-a među kojima su The Chemical Brothers, Tiesto, Alesso, Galantis, Rockwell.
Službeno pivo ovog najpoznatijeg svjetskog festivala elektronske glazbe je Heineken, vodeće premium pivo na svijetu. Heineken je dostupan u gotovo svakoj zemlji svijeta stoga je odličan partner Ultra Europe na kojeg dolaze ljubitelji elektronske glazbe iz gotovo cijelog svijeta. Svojim odraslim potrošačima Heineken osigurava sjajna iskustva i brojne prigode za uživanje, ali ih poziva i da uživaju u Heinekenu odgovorno.
Heineken je napravio još jednu poveznicu sa Splitom. U sklopu svoje globalne kampanje Cities of the World, kojom želi poručiti da gradovi nude mnogo toga u čemu se može uživati – samo to treba otkriti, na etiketama boca našli su se neki od najuzbudljivijih gradova svijeta: New York, Rio de Janeiro, Amsterdam, London, Berlin i Shanghai. U odabranom društvu našao se i Split. Heineken je prepoznao Split kao svjetsku destinaciju koja pruža jedinstvena iskustva i te želi pokazati da i u Hrvatskoj postoje fantastične destinacije koje mogu biti uz bok gradovima poput Londona ili Shanghaia. Heineken boce 0,33l i 0,4l, te limenke 0,5l s natpisom Split dostupne su u Hrvatskoj i, naravno, u Splitu.