Više od 30.000 ljubitelja elektronske glazbe uživalo na prvoj večeri Ultra Europe festivala

Image
13.7.2015.
14:30
VOYO logo

Heineken, najinternacionalnije pivo na svijetu, treću godinu za redom službeno pivo Ultra Europe festivala.

Image

Više od 30.000 ljubitelja elektronske glazbe iz Kanade, Egipta, SAD-a, Španjolske, Finske, Meksika, Hrvatske i mnogih drugih zemalja uživalo je sinoć na spektakularnoj prvoj večeri Ultra Europe festivala koji se održava na splitskom Poljudu. Za odličnu atmosferu pobrinulo se 30-ak odličnih DJ-a među kojima su The Chemical Brothers, Tiesto, Alesso, Galantis, Rockwell.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Službeno pivo ovog najpoznatijeg svjetskog festivala elektronske glazbe je Heineken, vodeće premium pivo na svijetu. Heineken je dostupan u gotovo svakoj zemlji svijeta stoga je odličan partner Ultra Europe na kojeg dolaze ljubitelji elektronske glazbe iz gotovo cijelog svijeta. Svojim odraslim potrošačima Heineken osigurava sjajna iskustva i brojne prigode za uživanje, ali ih poziva i da uživaju u Heinekenu odgovorno.

Image

Heineken je napravio još jednu poveznicu sa Splitom. U sklopu svoje globalne kampanje Cities of the World, kojom želi poručiti da gradovi nude mnogo toga u čemu se može uživati – samo to treba otkriti, na etiketama boca našli su se neki od najuzbudljivijih gradova svijeta: New York, Rio de Janeiro, Amsterdam, London, Berlin i Shanghai. U odabranom društvu našao se i Split. Heineken je prepoznao Split kao svjetsku destinaciju koja pruža jedinstvena iskustva i te želi pokazati da i u Hrvatskoj postoje fantastične destinacije koje mogu biti uz bok gradovima poput Londona ili Shanghaia. Heineken boce 0,33l i 0,4l, te limenke 0,5l s natpisom Split dostupne su u Hrvatskoj i, naravno, u Splitu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC17
Gledaj uživo 1.lipnja
VOYO logo