Vikend u znaku međunarodne konferencije o liderstvu i partnerstvu

Image
21.3.2016.
15:29
VOYO logo

Visoka poslovna škola PAR iz Rijeke i ove je godine okupila zvučna imena i vrhunske stručnjake na petoj PAR International Leadership Conference (PILC 2016) ovog vikenda u Opatiji. Jedina međunarodna znanstveno – stručna konferencija o leadershipu u Hrvatskoj se posvetila temi Liderstvo kroz PARtnerstvo kroz trodnevni program.

Visoka poslovna škola PAR iz Rijeke i Iacocca Institute iz Sjedinjenih Američkih Država i ove su godine spojili znanost i praksu, ali i proslavili tradiciju okupljanja vrhunskih stručnjaka na petoj PILC konferenciji održanoj u Hotelu Milenij. Prednosti, poput unaprjeđenja suradnje, networkinga, rasprave o gospodarskim problemima i izazovima poduzetništva koju donosi PILC konferencija, tradicionalno su prepoznale mnoge institucije i podržale skup pokroviteljstvom, poput Predsjednice Republike Hrvatske, Ministarstva poduzetništva i obrta, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske banke za obnovu i razvoj, Primorsko – goranske županije, Grada Rijeke i Grada Opatije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da je sklapanje intersektorskih partnerstava tema koja se itekako tiče gospodarstva Lijepe naše, pokazala je glavna panel rasprava, pod temom Liderstvo kroz PARtnerstvo, koja se dotakla politike, obrazovanja, poduzetništva i gospodarstva. Svoj doprinos raspravi su dali Richard M. Brandt, direktor Iacocca Instituta i poslovni anđeo, Efka Heder, ravnateljica SEECEL-a, Gordana Nikolić, osnivačica i dekanica Visoke poslovne škole PAR i Vedran Mornar, bivši ministar znanosti, obrazovanja i sporta. Raspravu je moderirala Aneli Dragojević Mijatović, novinarka Novog lista, medijskog pokrovitelja PILC konferencije.

Preostale četiri panel rasprave okupile su brojna eminentna imena iz poduzetništva, gospodarstva i medija, a teme razgovora su se koncentrirale oko pojma, svrhe i percepcije partnerstva. O ulozi međunarodnog partnerstva u poticanju konkurentnosti razgovarali su Efka Heder, ravnateljica SEECEL-a, Vedrana Jelušić Kašić, direktorica za Hrvatsku, EBRD, Omri Gefen, konzultant izraelske Gevim Group i Vedran Kružić, bivši pomoćnik ministra MINGO (2012 – 2016), a sve uz moderatora Richarda M. Brandta, već spomenutog direktora Iacocca Instituta, partnera PILC konferencije. Zaključci panel rasprave mogu se sumirati u ideji da je partnerstvo iznimno bitno u hrvatskom kontekstu s obzirom na to da su hrvatska poduzeća mala, pa su im partnerstva bitna za probijanje na međunarodna tržišta, odnosno za globalni uspjeh.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Image
Image

Paralelno se održala i panel rasprava Partnerstvo u poduzetništvu, na kojoj su sudjelovali Diana Kobas (MAMFORCE), Stefania Skender (Pametan rast), Tajana Kesić Šapić (HGK) i David Dobrila (Emil Frey, Rijeka), a koji su naglasili da se partnerstva lakše sklapaju kada se vrijednosti partnera podudaraju, ali isto tako da koliko god su uspješna partnerstva bitna, ona neuspješna su i bitnija jer se iz njih uči.

Krešimir Macan (Manjgura), Tihana Tomičić (Novi list), i Damir Jugo (Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment), s moderatoricom Elvirom Marinković Škomrlj (Sveučilište u Rijeci), razgovarali su o medijima kao partnerima i zaključili kako su mediji nositelji posebne moralne odgovornosti te da je potrebno kritički pristupiti našoj „stvarnosti“, ali pritom plasirati realnu sliku u javnost. A da je uloga medija u komunikaciji s javnosti iznimno bitna, pokazala je i posljednja panel rasprava Žene u poduzetništvu i gospodarstvu, na kojoj su sudjelovale Sofija Šmitran (Ind-Eko i Krug), Višnja Mrakovčić Supek (EBRD) i Kristina Cicvarić (Metronet telekomunikacije d.d.), izdvojivši opasnost stvaranja kontraefekta u percepciji teme žene u poduzetništvu zbog količine i načina plasiranja informacija u javnost kroz medije, odnosno važnost stavljanja naglaska na konkretne rezultate koji će graditi pozitivnu sliku. Panelistice su dodatno izdvojile umrežavanje kao alat koji najviše doprinosi stvaranju čvrstih partnerstava, ali isto tako da su žene te koje traže „dodatan sadržaj“ pri uključivanju u takve i slične inicijative, poput npr. edukacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo