'Sirha' Budimpešta, regionalni susret u Mađarskoj

U glavnom gardu Mađarske od 10. do 12. ožujka 2014.

25.11.2013.
10:41
VOYO logo

D.D. Hungexpo gotovo 20 godina organizira strukovne sajmove na temu prehrambene i ugostiteljske industrije. Na temelju anketiranja organizatora sajma, povratnih informacija partnera, nadalje na temelju međunarodnih trendova u regiji pokazalo se da su mogući smjerovi razvoja i proboja otkrivanje i prezentacija novih tržišta i organiziranje strukovnih programa sa sadržajem. Prvi korak u postizanju ovih ciljeva je organiziranje novo koncipiranih profesionalnih sajmova za izlagače i posjetitelje. D. D. Hungexpo – firma kći GL Eventsa - nakon Lyona, Istanbula, Moskve, Ženeve i Šangaja šesti po redu organizira strukovni sajam „Sirha“ u Budimpešti od 10. do 12. ožujka 2014. godine. Imajući u vidu primjer veoma uspješnog sajma „Sirha“ u Lyonu (osnivač i organizator događanja GL Events) pred sajmom „Sirha“ Budimpešta otvara se dugoročna mogućnost da postane najznačajniji profesionalni forum za Srednju i Istočnu Europu .

Što je u biti brend 'SIRHA'?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

• Strukovni sajam na međunarodnoj razini • Mađarski i međunarodni izlagači i posjetitelji • Prezentiranje novih proizvoda i usluga dotične industrijske grane • Izvanredna prilika za nove kontakte • Strukovni forum i natjecanja • Značajna međunarodna financijska podrška

Zašto je unosno sudjelovati kao izlagač?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

• Međunarodno priznat brend u Budimpešti po prvi put • Regionalna marketinška kampanja i prisutnost međunarodnih nabavljača • Konkurentne cijene • Bocuse d' Or finala u Mađarskoj , konferencije, prezentacije •Odličan tajming za dotične industrijske grane • Iskusan tim menadžera • Angažman javnog sektora i stručna podrška.

U cilju informiranja posjetitelja obavlja se domaća, međunarodna i regionalna marketinška kampanja. Komunikaciju sa nekoliko tisuća izlagača i posjetitelja nadalje pojačava baza podataka sastavljena na temelju informacija stečenih na prethodnim strukovnim sajmovima. Zahvaljujući povoljnim zakupnim cijenama i bezbrojnim besplatnim uslugama, svaki izlagač sajma može postići svoju ciljanu grupu na efikasan način.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istaknuti stručni partner sajma je METRO. Među prijavljenim izlagačima su već Lavazza , Liebherr, distributer marke Rational, kao i Prego, Mec3, SCA Hygiene Products Kft., Hungerit Zrt. , GO IN GmbH , Hagleitner i mnogi drugi.

Prijavite se kao izlagač već sada! U izložbenoj hali je do kraja rujna zakupljeno preko 6000 m2 prostora, a oni koji se prijave za izlagača do 30. studenoga, izložbeni prostor mogu zakupiti po povoljnijim cijenama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Detaljnije informacije pogledaj ovdje.

FNC17
Gledaj uživo 1.lipnja
VOYO logo