Revolucija među oglasnicima

Nisu li standardni oglasnici dosadni? Na hrvatskom internetu se pojavila nova društvena mreža – ponude i potražnje!

28.10.2013.
8:40
VOYO logo

Bazzar.hr je nova društvena mreža gdje registrirani korisnici mogu otvoriti svoje virtualne trgovine (profile) i trgovati kao na bazaaru, ali online.

Kreirajte svoj profil, izaberite najdražu sliku, predstavite se širokoj publici i pokažite zašto ste baš vi najbolji izbor. Prilikom predaje standardnog oglasa, koji je potpuno besplatan, niste ograničeni duljinom teksta, a fotografije su većeg formata jer poznato je da slika govori više od tisuću riječi. Ukoliko ste registrirani korisnik, detaljne statistike vaših objavljenih oglasa i povijest pretraživanja oglasa možete pratiti putem vašeg osobnog Dashboard-a koji je sastavni dio svakog profila na bazzaru. Osvježavajući i vidno drugačiji dizajn korisniku donosi veću preglednost i potpuni doživljaj online trgovine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ponudi su također dodatne opcije Kralj i Vrh pomoću kojih možete istaknuti svoje oglase. Time povećavate primjetnost vaših oglasa te su vaše šanse za brzu prodaju sve veće.

Za razliku od oglasnika, bazzar.hr nudi i mogućnost objave potražnje. Na taj način prodavači mogu pronaći vas, a na vama je samo da se opustite i pričekate :)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Očekuje se i uvođenje ocjenjivanja korisnika i mnogo drugih opcija koje će poboljšati korisničko iskustvo i povećati sigurnost kupovine. Individualnim pristupom i razmišljanjem izvan okvira bazzar tim pruža korisničku podršku putem društvenih mreža i emaila.

Osnivači ovog projekta su mladi brat i sestra, Viktor i Tana Zimmermann. Viktor (21) je zaslužan za zanimljiv i funkcionalan dizajn te je student treće godine studija na ACMT/RIT Croatia. Tana (28) je diplomirala na ACMT/RIT studiju nakon čega je stekla važna iskustva u prodaji i distribuciji. U samom startu, bazzaru su se pridružili programer Ante Konjević (21) te Bojana Hercegovac (30) iz područja internet trgovine. Uz njih, u marketingu i prodaji radi i tim mladih ljudi iz različitih dijelova Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zajedničkim snagama odlučili su se odmaknuti od klasičnih i jednosmjernih oglasnika te od tuda ideja o bazzaru kao društvenoj mreži ponude i potražnje. Jedan od glavnih ciljeva bazzara je trgovinu učiniti društvenom i osobnom, kakva je ona i u stvarnom svijetu.

Zaobiđite sve i skrenite na bazzar.hr kako bi provjerili zašto su upravo oni sa svojim projektom na nedavno održanom Startup Weekend-u u Dubrovniku osvojili prvo mjesto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Igra sudbine
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo