Poznati europski brend menadžeri i drugi stručnjaci na ovogodišnjim Danima komunikacija

Image

Sudionike Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, koji se održava od 14. do 17. travnja 2016.

7.3.2016.
17:48
VOYO logo

Nova poznata i utjecajna imena iz industrije koja dolaze na Dane komunikacija su - Lisa Larsson, voditeljica Odjela komunikacija u Švedskom institutu, vladinoj agenciji povezanoj sa švedskim Ministarstvom vanjskih poslova, Kris Hoet, suosnivač i direktor za inovacije kreativne agencije Happiness te Ramses Dingenouts, jedan od vodećih dizajnera kompanije Heineken.

Lisa Larrson višegodišnja je komunikacijska stručnjakinja s iskustvom izrade i provedbe komunikacijskih strategija i projekata u sklopu državnog brandiranja Švedske kao što ShareWeart, Democreativity, Children Make te pokretanje projekta ‘’Study in Sweden” u Kini. Komunikacijski odjel, kojim Lisa upravlja, odgovoran je za brandiranje Švedske i svu službenu digitalnu i tiskanu komunikaciju, što uključuje i globalno priznat te nagrađivan projekt “Curators of Sweden" službeni Twitter Švedske države. Kao dio brandinga zemlje, Švedska je postala prva zemlja na svijetu koja je svojim građanima dala da komuniciraju putem službenog Twitter profila. Projekt je osvojio više od dvadeset nacionalnih i međunarodnih nagrada među kojima su i zlato na Effie i Cannes Lions festivalima. Na ovogodišnjim Danima komunikacija održat će predavanje na temu "Stvaranje branda zemlje – od strategije do izvedbe". Ovim predavanjem pružit će uvid u to kako se razvijala strategija Švedske, kako Švedski institut danas radi na stvaranju relevantne i autentične komunikacije i sadržaja koji grade povjerenje, kako brandiranje Švedske izgleda u praksi te koje su rezultate postigli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kris Hoet, suosnivač i direktor za inovacije agencije Happiness smještene u Bruxellesu, poznatiji je i kao bivši direktor digitalnog odjela poznate belgijske kreativne agencije Duval Guillaume, tri puta nagrađene titulom Digital Agency of the Year, s četiri nagrade Agency of the Year awards i proglašene najboljom medijskog agencijom 2012. godine u Cannesu za vrijeme njegovih pet godina provedenih u agenciji. Prije prelaska u agencijski sektor radio je kao voditelj digitalnih aktivnosti europskog kinematografskog lanca Kinepolis i kasnije kao voditelj marketinga za MSN / Windows Live u EMEA regiji.

Na Danima komunikacija održat će predavanje na temu "Ideas from Anywhere" koje stavlja naglasak na važnost kreativnosti, s obzirom da su se uvjeti i način na koji se grade ideje i ljudi s kojima ih se razvija, dramatično promijenili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ramses Dingenouts, jedan od vodećih dizajnera iz kompanije Heineken - globalnog pivskog brenda s korijenima i sjedištem u Amsterdamu. Prije nego se 2014. pridružio Heinekenovom timu, radio je u različitim kreativnim agencijama kao kreativni direktor. Zaslužan je i odgovoran za dizajn nagrađivanih inovativnih koncepata pakiranja za premium brendove, uključujući Heineken. Među ostalim, bio je dio tima koji je razvio novu Heinekenovu ikoničku obitelj pakiranja krajem prošlog desetljeća. U to vrijeme, ključni doprinos "no-label" izgledu koji se pretače u oblik boce i pruža pogled na proizvod objašnjavao je frazom "What you see is what you get".

Na Danima komunikacija održat će predavanje na temu "Innovation without changing the product" s naglaskom na dizajn i važnost dizajna za kompaniju Heineken.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo