Potrošači odlučili koji proizvodi zaslužuju titulu
Sedma svečana dodjela prestižnih nagrada Odabrani proizvod godine za 2024. godinu održana je jučer u zagrebačkom hotelu Westin. Nagrade su rezultat temeljitog istraživanja provedenog među hrvatskim potrošačima, a uz već prepoznatljivi žig Odabranog proizvoda godine, ovaj put kompanije su imale priliku natjecati se i za novi žig - Marka povjerenja godine.
Za Odabrani proizvod godine dodjeljivane su nagrade u osam kategorija. U kategoriji instant kave ovaj je prestižni žig mišljenjem potrošača zaslužila kava brenda Barcaffè, za najbolji pesto umak potrošači su izabrali Barillu, a za dodatke jelima Podravkinu Vegeta Natur liniju proizvoda. Kada je riječ o kategoriji žitarica za doručak, među konkurencijom se izdvojio Čokolino Dark, od kava za van potrošačima je najdraža Petrolova ''Kava na putu“, a od mesnih proizvoda za djecu Cekin Kids.
Svim spomenutim proizvodima dodijeljen je žig Odabrani proizvod godine, a za Marku povjerenja godine proglašen je Barcaffè u kategoriji kave, Q Max Petrol u kategoriji motornih goriva i Ariel kao omiljeno sredstvo za pranje rublja.
Istraživanje za oba žiga provela je nezavisna agencija NIQ na uzorku od 998 potrošača, a ovaj reprezentativan uzorak hrvatske populacije uravnotežen prema spolu, dobi i regiji odabrao je najbolje proizvode po kriterijima inovativnosti proizvoda, atraktivnosti u usporedbi s ostalim proizvodima u kategoriji te namjeri kupnje.
Međunarodna licenca Product of the Year u Hrvatskoj je poznata kao crveni žig, a misija mu je pomoći proizvođačima da potvrde tržišnu vrijednost svojih proizvoda. Značaj ovog žiga leži u činjenici da hrvatskim kupcima već sedmu godinu ulijeva povjerenje kod odabira proizvoda koji su novi na tržištu. Osim proglašenih pobjednika koji su dobili pravo na korištenje žiga Odabrani proizvod godine i Marka povjerenja u razdoblju od 12 mjeseci, svi prijavljeni proizvodi dobivaju na uvid istraživanje koje nosi veliku vrijednost zbog usporedbe s konkurentima, mišljenja kupaca i smjernica za daljnje poboljšanje.
Da Odabrani proizvod godine predstavlja univerzalni i vjerodostojan žig glasa potrošača i izbora te prepoznavanja, gdje su kupci jedini pravi "stručnjaci" kada su u pitanju masovni maloprodajni proizvodi i usluge, govori i brojka da čak 68 posto hrvatskih kupaca ocjenjuje žig Odabranog proizvoda godine boljim od drugih oznaka. S druge strane, čak 33 posto potrošača u Hrvatskoj radije bi odabralo proizvod s tim žigom, čak i u odnosu na svoj uobičajeni proizvod za kupnju.
Istraživanje se provodi jednom godišnje u prosincu i siječnju prema kriterijima relevantnima za robu i usluge široke potrošnje, robne marke ili trgovine, a žigom se nagrađuju proizvođači koji se trude poboljšavati kvalitetu svojih proizvoda.
403 Forbidden