Podravka i Hrvatska udruga poslodavaca za akciju „Korak u život“ na modnoj reviji Aleksandre Dojčinović

Image
18.4.2016.
15:53
VOYO logo

Jedna od najuspješnijih hrvatskih dizajnerica, Aleksandra Dojčinović, održala je samostalnu modnu reviju u gornjogradskoj palači, Preporodnoj palači Narodnog doma u Zagrebu.

U sklopu modne revije, čiji je smisao bio i elegancija uspješne poslovne žene koja ujedno ima osviješten i humanitarni segment, uz Dolcelu, jedan od svojih najpoznatijih brendova, Podravka organizira humanitarnu prodaju deset ženskih torbica koje su dizajnirane posebno za tu priliku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Torbice će se posebno ponuditi članicama Baze poslovnih žena Hrvatske udruge poslodavaca, a sav prihod od prodaje Podravka će donirati akciji „Korak u život“, za stipendiranje mladih ljudi iz domova za nezbrinutu djecu i udomiteljskih obitelji.

Akciju je pokrenula Olivija Jakupec, članica Uprave Podravke d.d. i ambasadorica Baze poslovnih žena HUP-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke rekla je kako joj je posebno drago da su se poslovne žene Hrvatske na ovaj način povezale s talentiranom i uspješnom dizajnericom Aleksandrom Dojčinović, i dobile priliku pomoći mladim ljudima kojima je potrebna potpora za uspjeh na njihovom poslovnom putu.

Ovom prilikom, predsjednik Rotary Cluba Zagreb Kaptol, Mladen Gajski, izjavio je da je kroz akciju „Korak u život“ do sada dodijeljeno 215 stipendija mladim ljudima koji su na taj način dobili priliku za visoko obrazovanje, koje bi im zbog životnih okolnosti bilo uskraćeno. Također je posebno zahvalio Podravki koja se angažirala u ovoj akciji, a koju i Rotary Club prepoznaje kao društveno odgovornu kompaniju kroz različite humanitarne akcije koje organizira, te HUP-u na njihovoj podršci.

Dizajnerica Aleksandra Dojčinović, čija je revija održana, sa svojim je brendom Lei Lou prisutna u četrnaest zemalja svijeta, s tendencijom širenja, te je višestruko nagrađivana između ostalih i nagradom Superbrand, a iza nje su i uspješne i trajne suradnje sa svjetski poznatim brendovima.

Prisutne na reviji Podravka je počastila malim slatkim zalogajima, kolačićima u obliku haljinica, izrađenih od novog proizvoda iz Dolcelina asortimana, Bijelog fondanta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo