Otvorenje lega-lega shopa u Zagrebu

Dođite i pogledajte kako je to lega-lega osmislio sebe u Zagrebu, a ako se odlučite na kupnju na dan otvaranja dobivate i prigodan poklon.

11.12.2012.
13:25
VOYO logo

Lega-lega Zagreb koji je ujedno i treći dućan u Republici Hrvatskoj, nakon onih u Osijeku i Dubrovniku, nalazi u centru grada, u Masarykovoj 19, a radno vrijeme je od 09:00 do 20:00 sati radnim danom, te od 09:00 do 14:00 sati subotom.

Lega-lega u srijedu, 12. prosinca 2012. godine u 11.00 otvara vrata svog prvog dućana u Zagrebu na adresi Masarykova 19.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cjelokupni asortiman lega-lega proizvoda koje možete pronaći na policama, u hladnjacima i gajbicama našeg dućana (majice, bilježnice, rokovnici, blokovi, bedževi, d.boxovi, držačnogavicedaneupadneulanac, podmetači, posteri i ino) u potpunosti je izmišljen, dizajniran i proizveden u Hrvatskoj, što je naš skromni doprinos održavanju hrvatskog gospodarstva na životu.

Ugodna domaća atmosfera, pogođeni glazbeni ugođaj i naše nadasve ljubazno i uslužno, ali nenametljivo osoblje omogućit će Vam jedinstveni doživljaj kupnje bez stresa, što je poseban bonus u ovo predblagdansko vrijeme kada kupnja darova mnogima predstavlja tešku muku. Posjetite nas, jer se u lega-lega dućanima i najveći mrzitelji shoppinga mogu dobro provesti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lega-lega dućan je 100% pet friendly, što znači da u kupovinu slobodno možete povesti svoju zlatnu ribicu, basenjija, vijetnamsko prase, bogomoljku, ili što već imate (osim aligatora, aligatora slobodno ostavite doma).

Kako je lega-lega stari prijatelj i poticatelj kreativnosti, vrlo skoro namjeravamo početi s održavanjem radionica kaligrafije, crtanja i drugih kreativnih aktivnosti, čije ćemo rezultate izlagati u prostoru dućana. Također, planiramo organizirati natjecanja grafitera i drugih uličnih umjetnika uz mogućnost izrade posebnih limited edition kolekcija majica i rokovnika na temelju najkvalitetnijih radova.

Posjeta novom lega-lega dućanu izvrsna je prilika da se legalizirate, odnosno postanete član lega-lega loyalty kluba i ostvarite fanlegatastične popuste i druge povlastice. Članstvo vam omogućuje primanje e-mail obavijesti o akcijama, sniženjima, najavama novih proizvoda i lega-lega događanjima. Svi članovi kluba za vjernost dobivaju bodove (naljepnice) pomoću kojih mogu ostvarivati popuste na kupnju od 5 do 15%.

O lega-lega

Lega-lega brand je pokrenu Mit dizajn studio iz Osijeka. Mit dizajn studio je osnovan 1997 u Osijeku. Osnovalo ga je nekoliko partnera, koji su svi izašli iz partnerstva u nekom trenutku tokom godina, a ostala je samo IBL tiskara kao jedini vlasnik Mita. Bavimo se dizajnom, grafičkom pripremom i u zadnje tri godine video produkcijom. Pokretačku snagu čine 11 dizajnera predvođenih kreativnim direktorom Borisom Matešićem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

MIT dizajn studio uspješno se prilagođava novim tehnologijama i načinima poslovanja na tržištu te je godinama znak za kvalitetu i brzinu isporuke. Razlog tome dobra je poslovna politika, kvalitetni dizajneri i želja za uspjehom. Poduzeće smo koje raste zajedno sa svojom okolinom i klijentima. Uz malo sreće, puno rada, praćenje svjetskih trendova i neprekidno samousavršavanje, ali i obrazovanje svojih klijenata, uspjeli smo pokazati da kvalitetan dizajn čini bitnu razliku. To se očituje u stalnom rastu prihoda, koji već nekoliko godina ima porast veći od 20 posto godišnje.

Danas, nakon petnaest godina, postali smo predvodnik i sinonim za dizajn na ovom području, a i šire. Zadovoljni klijenti neprekidno se vraćaju i donose nove poslove. Proizvodi MIT dizajn studija sami su sebi reklama te ga preko njih pronalaze i drugi klijenti, čak i izvan granica Hrvatske. Dodatnu potvrdu kvalitete i funkcionalnosti dizajna Studio je dobio na raznim svjetskim i domaćim natječajima: International Design Awards, Print´s Creativity and Commerce, ED Awards, New York Festival International Design Awards, Festo itd. U suradnji sa tvrtkom vlasnikom, tiskarom IBL, MIT dizajn studio u mogućnosti je pružiti klijentima kompletnu uslugu, od ideje do realizacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lega-lega je nastao u timu ljudi koji se bave grafičkim dizajnom u Mit dizajn studiju i u svojoj najranijoj fazi predstavljao je "savršenog klijenta". Naime, grafički dizajn je famozno ozloglašena disciplina jer vrlo često klijenti naručuju posao od vas i onda vam ne dozvoljavaju da svoj posao kao profesionalci odradite najbolje nego onako kako oni smatraju da bi trebalo. Ako bismo tu situaciju prebacili na neko drugo zanimanje, imali bismo kaos. No u dizajnu, to je svakodnevica i ljudi smatraju da je jedina svrha dizajna napraviti nešto lijepim, a kako svi imamo ukuse onda to postaje stvar osobnog ukusa.

Lega-lega je bio idealan klijent, poligon gdje smo mogli napraviti što god smo htjeli i jedini uvjet bio je možemo li to proizvesti sami i je li to zanimljivo. Samo ime za brend došlo je tako prirodno i spontano da gotovo nismo ni razmišljali o njemu. Lega je izraz koji ne može biti više osječki nego što jest i osim što je simbol pripadnosti i povezanosti, on predstavlja i prepoznatljivost na nacionalnoj razini, jer lege su uvijek iz Osijeka. 2006 godine smo zaštitili ime lega-lega i odlučili baciti našeg „savršenog klijenta“ na milost i nemilost tržišta.

Na početku lega-lega su bili samo papirnati proizvodi, kao što su rokovnici, bilježnice, blokovi, mape, podmetači za čaše i slično, a kasnije smo uveli majice i držačnogavicedaneupadneulanac.

Kada smo krenuli sa lega-legom željeli smo samo praviti sjajne stvari koje mi želimo upotrebljavati. Željeli smo se veseliti dok ih radimo tako da ljudi koji ih koriste osjete tu pozitivnu energiju oko samog branda. Profit je bio na zadnjem mjestu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najteže je bilo krenuti. Treba pročitati hrpu zakona, proučiti milion sitnica kako biste sve mogli napraviti da bude u skladu sa zakonima i raznim pravilnicima. Zatim treba odlučiti što krenuti proizvoditi, a ne znate što će ići. Trebate donijeti odluku o dizajnu, količinama, proizvodnji, distribuciji i nadati se da ste ispravno odlučili. I naravno, onda krenuti na tržište bez kune za oglašavanje! E, to je najveći izazov – kako se oglašavati bez velikog budgeta. Na svu sreću, današnje tehnologije vam omogućuju da dođete do ciljane populacije bez korištenja skupih medijskih kanala. Prvo smo napravili naš mali lega-lega shop u Osijeku, a zatim smo tražili nekoga tko ima raširenu mrežu za distribuciju po cijeloj Hrvatskoj. Nakon više prijedloga za suradnju upućenih raznim poslovnim subjektima, Profil Internacional je prepoznao potencijal u lega-lega brandu te su postali naši ekskluzivni zastupnici za Hrvatsku i naši proizvodi se danas nalaze u svim njihovim knjižarama. Drugi lega-lega shop je otvoren u Dubrovniku u proljeće 2012, a treći u Zagrebu u prosincu 2012. Kada smo pokrili Hrvatsku, na red je došao cijeli svijet i to putem web shopa. Danas imamo narudžbe iz Japana, Brazila, Sjedinjenih Američkih država, Velike Britanije, Njemačke, Francuske, Italije, Danske, Izraela...

Izvrsnost dizajna naših proizvoda je uvelike pomogla u širenju brand awarenessa. Razni blogeri po cijelom svijetu, koji prate razvoj dizajna, su pronalazili naše proizvode i pisali o njima te smo na taj način dobijali publicitet. Iz dana u dan se povećava posjet na našim stranicama čemu uvelike doprinose i aktivnost na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera i Google + te osnivanje hrvatsko - engleskog bloga gdje pišemo o kreativnim ljudima, aktivnosti dizajnera, street artu i slično.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lega-lega Fresh pakiranje je dobilo srebrnu medalju na International Design Awards u Los Angelesu u kategoriji grafički dizajn, pakiranje, što nam je dalo još veće samopouzdanje jer je struka dala ovako visoku ocjenu.

Kuća Kardashian
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo