SPOT shopping park svoja vrata je svečano otvorio 14. svibnja u 9 sati, uz bogati event otvaranja popraćen raznim promotivnim akcijama, popustima i animacijama za djecu i odrasle. SPOT shopping park otvoren je od ponedjeljka do nedjelje od 9 do 21 sat i svi su pozvani u najbolji shopping u okruženju.
Vrpcu prilikom svečanog otvaranja, kojem su nazočili i brojne poznate osobe iz svijeta mode i estrade, prerezali su trogirski gradonačelnik Ante Bilić i investitor projekta Tomislav Mamić prilikom čega je trogirskoj udruzi osoba s invaliditetom "TOMS" uručen ček u iznosu od 30 tisuća kuna.
Moderan koncept i bogatstvo trgovačkih, te drugih popratnih sadržaja, uz prisutnost nekoliko vrlo jakih brandova, jamče posjetiteljima raznolikost ponude i ugodnost boravka.
Ukupna vrijednost investicije iznosi 25 milijuna eura, a otvorenje novog trgovačkog centra rezultiralo je zapošljavanjem oko 300 ljudi. Prostor SPOT shopping parka prostire se na preko 11.000 četvornih metara unutar kojih je smješteno 19 trgovina i jedan ugostiteljski objekt. Retail park je izgrađen na zemljištu od 55.000 četvornih metara, a za posjetitelje je osigurano 300 parkirnih mjesta, a kao dodatna usluga je i električna punionica vozila.
U novom SPOT shopping parku kupci na raspolaganju imaju široku ponudu i mogućnost kupovine u slijedećim trgovinama – Bipa, Baby Center,Deichmann, FavBet, Galeb 1950, Galileo, Hrvatska lutrija, Intersport, KiK, Ljekarne Pablo, Mana Moda, Muller, Optika Anda, Pepco, Posteljina.hr, Sinsay, Tedi, Telemach, ZOO City, Leggiero Bar i hipermarket TOMMY, vodeći trgovački lanac u Dalmaciji.
Hipermarket Tommy suvremeno je i funkcionalno opremljen, kako bi kupcima osigurali poseban doživljaj kupovine i vrhunsku uslugu, i u kojem je predstavljen novi unapređeni koncept Tommy hipermarketa koji donosi nove iskorake i nove funkcionalnosti prodajnog prostora, te možemo reći da se radi o trenutačno najmodernijem i najuređenijem maloprodajnom objektu u Hrvatskoj.
Za cjelokupan projekt TOMMY novog koncepta trgovine, od projektiranja i dizajna do vizualnog označavanja i ostalih aktivnosti, bio je zadužen interni Tommy tim, pri čemu je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje. Površina korisnog prostora hipermarketa premašuje 2.200 metara četvornih.
Ponuda Tommy hipermarketa je standardno prepoznatljiva i odlikuje se širinom asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističe asortimanska ponuda mesnice, ribarnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva sa dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači, s dodatnom inovacijom – TO-GO asortimanom i novitetima na odjelima pića a posebno vinoteke.
S ciljem osiguranja bolje funkcionalnosti prodajnog prostora, u hipermarketu su instalirane i brze-samoposlužne blagajne, moderniziran je i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je instaliran sustav za prihvat najnovije generacije, a primijenjeno je i niz drugih tehnoloških rješenja čija implementacija pokazuje stratešku orijentaciju Tommyja ka održivom razvoju i očuvanju okoliša.
Prodajnu mreža Tommyja čini 227 poslovnica, s preko 130.000 četvornih metara prodajnog prostora, iz čega je, kao i iz niza drugih poslovnih pokazatelja razvidno da je Tommy jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca sa velikim razvojnim potencijalom.