Njihovi proizvodi pod brendom Alden prvi su izbor brojnih kupaca jer nastaju od najkvalitetnijih namirnica, s puno ljubavi i prema tradicionalnoj recepturi. Riječ je o obiteljskoj tvrtki koju je pokrenuo Petar Banko, iskusni kuhar i veliki gurman, a sve je krenulo iz trgovine delikatesama u Poreču.
Od 2016. godine, Alden surađuje sa SPAR-om Hrvatska. Od tada pod SPAR-ovom robnom markom proizvode DESPAR Premium Bakalar na bijelo i DESPAR Premium Bakalar na bijelo s maslinama.
“Biti na policama velikog trgovačkog lanca, nama, kao i svim proizvođačima, znači priliku i najbolji mogući način za približavanje kupcima. Uz dobrog partnera, promociju i kvalitetan domaći proizvod uz koji se veže tradicija, uspješan plasman na tržištu je zagarantiran”, navodi Danijela Banko Štokovac, menadžerica prodaje u ovoj obiteljskoj tvrtki. Prvi put, dodaje, ambalaža prodaje proizvod, a svaki sljedeći kvaliteta.
Ponos zbog tradicije koju su započeli njezini roditelji, koji još aktivno sudjeluju u razvoju ove priče o uspjehu, ne može sakriti. “U naš obiteljski posao utkan je gotovo čitav život mojih roditelja. Danas brat, zadužen za proizvodnju, i ja svojim radom želimo dodatno oplemeniti Alden i podići cijelu priču na još jednu razinu. Puno smo toga prošli i, zahvaljujući svim situacijama iza nas, na budućnost gledamo s uzbuđenjem. Postavljamo male planove koje realiziramo strpljivo s našim vrijednim zaposlenicima i lojalnim partnerima. U sljedećih godinu dana planiramo povećati proizvodni prostor kako bismo još više ideja pretvorili u gurmansku stvarnost”, nastavlja Danijela i otkriva detalje o slasnim proizvodima.
Danijelina obitelj prvi je proizvođač bakalara na bijelo Mantecato u Hrvatskoj. Riječ je proizvodu koji od prvog dana nije mijenjan, kako u sastavu tako ni u recepturi. Bakalar Mantecato Premium radi se prema originalnom istarsko-venecijanskom receptu. Nakon višesatnog namakanja suhog bakalara slijedi kuhanje, a potom i ručno odvajanje kostiju i kože. Fileti tako pripremljenog i očišćenog bakalara idu u proces miksanja, u kojem im se dodaju suncokretovo i maslinovo ulje, sol i drugi začini. Kad je taj proces gotov, bakalar se pakira u aluminijske posudice i sterilizacijom mu se produljuje rok trajanja. Proizvod je bez konzervansa, aditiva i umjetnih boja te bez glutena. Riječ je, zapravo, o kremastoj i ukusnoj pašteti, tipičnoj za venecijansku kuhinju, pripremljenoj samo od sušenog bakalara, suncokretova i maslinova ulja te začina.
“S obzirom na to da bakalara, zapravo, nema u našem moru, nije zgorega prisjetiti se kako je došao do nas. Riječ je o stvarnom događaju iz 1432., kada je mletački pomorac i trgovac Pietro Quirini donio bakalar na Mediteran, a preko Serenissime i u naše krajeve. Nakon brodoloma koji je doživio te je završio u Norveškoj, gdje su ga domaćini hranili sušenim bakalarom, zalihe te namirnice odlučio je ponijeti sa sobom. I evo nas danas tu gdje jesmo”, otkriva Danijela.
Zahvaljujući pomorcu koji je prepoznao kvalitetu ove ukusne i vrijedne namirnice, uživamo u delikatesama, najtraženijima u vrijeme blagdana Uskrsa i Božića. Na stolovima se, otkriva Danijela, u posljednje vrijeme ipak nađe sve češće. “Rado se konzumira zbog bogate nutritivne vrijednosti s udjelom proteina, vitamina i zdravih masti. Među našim najpopularnijim proizvodima je i Bakalar s maslinama Mantecato, koji se može koristiti kao predjelo ili za pripremu kanapea, kao kuglica bakalara uz mariniranu platu ribljih delicija ili kao glavno jelo uz tjesteninu, rižoto ili palentu. Obavezno popraćen čašom dobre malvazije”, preporučuje.
Upravo ova zaokružena priča o uspjehu, tradiciji, vrijednim rukama, obiteljskom naslijeđu i ljubavi prema hrani uz kvalitetnog partnera kojeg imaju u SPAR Hrvatska sve je lakše, što je ujedno i razlog zbog kojeg je obitelj Banko Štokovac ostala živjeti i raditi u Hrvatskoj. “Smatram da je kod kuće najljepše”, naglašava Danijela.
Uz želju da ostane u domovini, svojoj regiji i gradu, Danijela ističe koliko veliku ulogu u priči o uspjehu imaju upravo trgovci koji daju prednost domaćem proizvodu. “Ući u suradnju sa SPAR-om Hrvatska, i to pod premium brendom, čini nas iznimno ponosnima. Postali smo članovi obitelji proizvođača pod krovom objedinjenog premium asortimana, a kako se uvijek kaže - udvoje je lakše. Mi se s time u potpunosti slažemo”, naglašava.
Uz SPAR Hrvatska, dodaje, njezin obiteljski posao ima priliku razvijati se dalje. “Nema univerzalnog pravila za uspjeh. Treba prvo stvoriti, a potom i održavati povjerenje i odnos s kupcima. Dano obećanje moramo i ispuniti. Brend se izgrađuje godinama s puno truda i zalaganja, što nije nimalo lak zadatak”, poručuje.