Ključna poruka koju šaljemo jest međusobna povezanost kompanija i djelatnosti grupe s trgovačkim lancem Tommy kao glavnim nositeljem aktivnosti u čijem se prodajnom sustavu realizira interakcija s našim kupcima
Naš brand Tommy razvijali smo prethodnih 30 godina s ciljem da budemo prepoznatljivi kupcima i diferencirani na tržištu kao mjesto najpovoljnije i najugodnije kupovine. Asortiman koji nudimo na našim prodajnim mjestima strukturiran je prema željama i potrebama naših kupaca, a posebnu pozornost posvećujemo asortimanu svježih proizvoda iz kategorija svježega mesa i ribe, svježeg voća i povrća, delikatesnih proizvoda koji se nude svježe narezani, te pekarsko-slastičarskih proizvoda. Najveći dio toga asortimana je hrvatskog porijekla i nabavljen je od lokalnih dobavljača, a dio se proizvodi i unutar poslovnog sustava Tommy grupe u povezanim tvrtkama Bobis i Petason. Sustav kontrole kvalitete proizvoda i uspostavljena sljedivost hrane u distribucijskom lancu naš je poslovni standard koji osigurava kupcima kvalitetu i sigurnost proizvoda. Suvremeno i funkcionalno uređeni prodajni prostori omogućavaju kupcima kvalitetniji vizualni doživljaj asortimana, a cjenovna politika definira našu ponudu kao istinsku vrijednost za potrošeni novac. Objedinjujući sve sastavnice našega koncepta želimo dodatno približiti Tommy kupcima i ukazati na cjelovitost naše ponude i naše usluge, uz posvećenost svakom pojedinačnom kupcu, što nam omogućava educirano i ljubazno osoblje. Tommy nudi kupcima vrijednost u svakom pogledu i povjerenje koje želimo trajno unapređivati, a ova kampanja ima za cilj na jednostavan i prihvatljiv način dodatno približiti Tommy kupcima koji su za nas uvijek u prvom planu. Kampanja započinje danas, 21.travnja, a bit će prezentirana putem promidžbenih spotova i objava u raznim komunikacijskim kanalima uključujući i društvene mreže.