Novo posebno izdanje Tic Tac Simpsons predstavljeno u 27 zemalja s 9 zabavnih otisaka i 3 jedinstvena okusa kojima Tic Tac svojim potrošačima pruža još više ukusne inovacije.

Image
2.11.2016.
10:28
VOYO logo
VOYO logo

Tic Tac i 20th Century Fox Consumer Products udružili su se kako bi u Europi i šire ponudili zabavnu i inovativnu liniju proizvoda koja spaja svježe okuse s poznatim licima i predstavili novi The Simpsons Tic Tac. Posebno izdanje The Simpsons Tic Tac dolazi u tri nova pakiranja s kultnim likovima iz popularne animirane serije i tri nova posebna okusa: Krafne (Donut flavor) u pakiranju s Homerom, borovnica (Blueberry flavor) u pakiranju s Marge i žvakaća guma (Bubble Gum) u pakiranju s Bartom.

Simpsonovi su najdugovječnija televizijska serija rađena po scenariju u povijesti. Počeli su se emitirati 1989. godine i ostali su kulturni fenomen. S bezvremenskom zabavom koju nude, Simpsonovi su savršeni partner za Tic Tac. Prepoznatljivi likovi i zaigrani karakter serije izvrsno se uklapaju u nove okuse za potrošače.

Image

Pakiranja nose lica likova iz Simpsonovih prilagođena različitim Tic Tac formatima, što ih čini jedinstvenima i pogodnima za skupljanje. Osim toga, zahvaljujući tehnologiji tiska na bombonima “Print on Pills”, na svakom bombonu otisnut je jedan od tri najpoznatija izraza lica triju legendarnih likova.

Ograničeno izdanje The Simpsons Tic Tac bit će predstavljeno u Europi tijekom jeseni 2016. u klasičnom džepnom Tic Tac Box pakiranju i u velikim pakiranjima sa 100 i 200 bombona. U veljači 2017. The Simpsons Tic Tac bit će predstavljeni u Armeniji, Azerbajdžanu, Gruziji, Izraelu i Saudijskoj Arabiji, a 2018. nastavit će se marketinška kampanja u obje Amerike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predstavljanje posebnog izdanja pratit će posebno snimljeni TV spot i zabavna digitalna kampanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Image
Image
Image

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa