NOVO ISKUSTVO BANKARSTVA ZA KLIJENTE U HRVATSKOJ /

NOVO ISKUSTVO BANKARSTVA ZA KLIJENTE U HRVATSKOJ

Image
Foto: Telegram
30.3.2016.
16:53
Telegram
VOYO logo

Zahvaljujući platformi koja se temelji na rješenju Comarch Smart Finance, klijenti – fizičke osobe Splitske banke imaju brzi pristup bitnim informacijama o računu kao i nizu praktičnih transakcijskih usluga. SB SmartNet, nova platforma mobilnog i internetskog bankarstva koju je razvila tvrtka Comarch i koja je uspješno implementirana u Splitskoj banci u Hrvatskoj, omogućuje klijentima banke jednostavnije i učinkovitije poslovanje s bankom.

Kad smo pokretali projekt osmišljavanja novog internetskog i mobilnog bankarstva, naša vizija je bila da Splitska banka pruži kljentima ne samo tehnološko rješenje, nego i korisnicima prilagođenu aplikaciju na koju će se svatko lako naviknuti, dakle vrhunski uslužni kanal kojim ćemo se svrstati među tehnički najnaprednije banke na hrvatskom tržištu. Uvjeren sam da smo u tome uspjeli! Ulaganjem i razvojem tog kanala također smo dokazali da smo banka koja ide ukorak s razvojem okruženja i brine o svakom klijentu i njegovim potrebama i očekivanjima”, objašnjava Andre-Marc Prudent, Predsjednik Uprave i Glavni izvršni direktor Splitske banke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zahvaljujući vizualno privlačnim prikazima i grafikonima korisnici aplikacije SB SmartNet mogu jednostavno provjeriti stanje svog računa i odmah vidjeti na što su skloni potrošiti svoja sredstva. Sustav im omogućava učinkovitu kontrolu kućnog budžeta i upozorava na neplanirane troškove ili skori datum otplate troškova kreditne kartice.

‘Glavna prednost uvedenog rješenja je to što stvarno pomaže korisnicima u upravljanju osobnim financijama’, naglašava Sławomir Gierek, Direktor Odjela digitalnog bankarstva u tvrtke Comarch. ‘Više se ne radi o ponudi standardnih bankarskih usluga, nego o relevantoj podršci u upravljanju sredstvima. ”Ne zaboravite na ratu kredita koju trebate platiti idući tjedan” ili “Postavite limite za svoju potrošnju, evo nekih prijedloga”’, navodi g. Gierek. Takve informacije, koje klijentu služe kao putokazi prilikom donošenja financijskih odluka, iznimno su korisne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mobilna verzija aplikacije SB SmartNet, dizjanirana za operativne sustave iOS i Android, ispunjava očekivanja onih koji žele jasnoću, jednostavno korištenje i sigurnost u bankarskom poslovanju, a i prilagođenost malim ekranima. ‘Naši klijenti danas imaju alat koji im omogućava brzo i jednostavno bankarstvo, ma gdje se nalazili. Aplikacija je razvijena s jednim ciljem – osigurati korisnicima maksimalno lako korištenje omogućujući im da do svake opcije dođu u najviše tri dodira prstom’, ističe Nelsi Rončević, Članica Uprave Splitske banke nadležna za poslovanje s građanstvom. Predsjednik Uprave i Glavni izvršni direktor Splitske banke, g. Prudent, istaknuo je kako Splitska banka ima za cilj daljnje ulaganje u tehnološki napredak za sve naše klijente. Kao univerzalna banka radimo sa svim segmentima klijenata, uključujući više od 2500 velikih poduzeća, koji će također imati svoje mjesto u novom doživljaju internetskog bankarstva u budućnosti.

Uvođenje naše platforme digitalnog bankarstva u Splitsku banku predstavlja značajan korak dalje u smislu suradnje između Comarcha i Grupe Société Générale, kojoj pružamo usluge u Europi i šire’, zaključuje Piotr Kusek, Regionalni menadžer Comarcha za tržišta Austrije te Središnje istočne Europe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo