Saznajte /

Nestlé Grupa bilježi organski rast od 7,8 posto i očekuje veći rast od prodaje u 2023.

Image

Organski rast iznosio je 7,8 %, i to uz povećanje cijena od 8,4 % i realni interni rast (RIG) od -0,6 %. Rast je bio raširen u svim geografskim područjima i kategorijama.

23.10.2023.
9:54
VOYO logo

Ukupna prodaja porasla je za 0,4 %, i to na 68,8 milijardi CHF, a u istom razdoblju (prvih 9 mjeseci) 2022. iznosila je 69,1 milijarda CHF. Devizni tečajevi smanjili su prodaju za 7,4 %. Neto nabave imale su negativan učinak od 0,8 %.

Upravljanje portfeljem napreduje. U trećem tromjesečju kompanija Nestlé najavila je sklapanje ugovora o stjecanju većinskog udjela u poduzeću Grupo CRM za proizvodnju vrhunske čokolade iz Brazila. Kompanija Nestlé također je poduzeću Stallergenes Greer prodala svoj lijek za liječenje alergije na kikiriki (Palforzia).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potvrđena je prognoza za cjelokupnu 2023.: očekujemo organski rast prodaje od 7 % – 8 % i osnovnu maržu operativne dobiti od 17,0 % – 17,5 %. Očekuje se da će dobit po dionici u stalnoj valuti porasti između 6 % i 10 %.

Kompanija Nestlé objavila je financijske rezultate za prvih devet mjeseci 2023. godine. Tom prilikom, Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: „Naš raznoliki portfelj i ponude pomogli su nam da u prvih devet mjeseci ove godine ostvarimo snažan organski rast. Rast smo potaknuli cijenama te smo se nastavili boriti s povijesno visokim razinama inflacije paralelno oporavljajući naše volumene i asortimane. Uočavamo prednosti inicijativa za optimizaciju portfelja i povećanja marketinških ulaganja u svoje ključne brendove. Ti su koraci temelj našeg uvjerenja da će realni unutarnji rast postati pozitivan u drugoj polovici godine te da će u budućnosti ponovno postati glavni pokretač rasta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istodobno, kompanija Nestlé dodatno je ojačala svoju prehrambenu strategiju te je pojačala napore kako bi ljude usmjerila prema uravnoteženoj prehrani. S tim povezane mjere uključuju pružanje jasnih uputa o porcijama na prednjoj strani pakiranja, transparentnost u pogledu nutritivne vrijednosti proizvoda i vodeću politiku u pogledu oglašavanja usmjerenog na djecu. Također, postavljen je ambiciozan cilj povećanja prodaje hranjivijih proizvoda za 20 – 25 milijardi CHF do 2030.“

Nestlé Hrvatska

Postizanje organskog rasta od 12,9 % u trećem tromjesečju u Hrvatskoj čini nas još sigurnijima u strategiju koju provodimo lokalno. Strastveno pristupamo svemu što radimo, a to se odražava u vrhunskom i raznolikom portfelju naših proizvoda. Osim toga, iznimno smo angažirani na području društveno odgovornog poslovanja. Osobito smo ponosni na pokretanje četvrtog izdanja edukativne inicijative #BirajZeleno, u kojoj smo nastavili s fokusom na izbjegavanje bacanja hrane. Sa snažnom mrežom partnera angažiranih u organiziranju edukativnih radionica, radimo na ostvarenju krajnjeg cilja u koji čvrsto vjerujemo – smanjenju CO“,istaknuo je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Grupna prodaja

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Organski rast iznosio je 7,8 %. Povećanje cijena iznosilo je 8,4 %, što odražava utjecaj inflacije troškova u posljednje dvije godine. RIG je iznosio -0,6 %, na što su utjecali optimizacija portfelja i preostala ograničenja kapaciteta. U trećem tromjesečju RIG se poboljšao na -0,3 %, i to unatoč privremenim ograničenjima kapaciteta za Perrier i kratkoročnim ograničenjima opskrbe vitaminima, mineralima i dodacima prehrani do koje je došlo u kolovozu.

Po kategorijama proizvoda brend Purina PetCare najviše je pridonio organskom rastu, i to uz snažan rast u svim kanalima. Purina ONE, Purina Pro Plan i Felix zabilježili su dvoznamenkasti rast. Kava je zabilježila visok jednoznamenkasti rast, kao i pozitivni rast prodaje svih brendova i u svim kanalima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zona Europa

Organski rast iznosio je 8,8 % (uz cijene od 11,1 %). RIG je iznosio -2,3 % s obzirom na ograničenja kapaciteta i mjere povezane s optimizacijom portfelja. Devizni su tečajevi smanjili prodaju za 5,2 %. Neto nabava smanjila je prodaju za 2,4 %. Iskazana prodaja u europskom području porasla je za 1,3 %, i to na 14,1 milijardu CHF.

Po kategorijama proizvoda ključan doprinos rastu dao je brend Purina PetCare zahvaljujući raznolikoj ponudi vrhunskih brendova Felix, Gourmet i Purina ONE. Kava je zabilježila srednji jednoznamenkasti rast, s posebnim naglaskom na Nescafé.

Prognoza

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potvrđena je prognoza za cjelokupnu 2023.: očekujemo organski rast prodaje od 7 % – 8 % i osnovnu maržu operativne dobiti od 17,0 % – 17,5 %. Očekuje se da će dobit po dionici u stalnoj valuti porasti između 6 % i 10 %.

Kuća Kardashian
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo