NESCAFÉ Dolce Gusto, brend koji je na hrvatskom tržištu poznat po prvom zatvorenom sustavu za kavu i jedinom koji omogućuje pripremu različitih vrsta napitaka u istom aparatu, najavio je pokretanje nove globalne kampanje „Kreativnost oživljava klasike“. Kampanja slavi kreativnost koja je ključ za stvaralaštvo, a nastala je u suradnji s Grammyjem nagrađivanim glazbenikom will.i.am.om.
Glavni akter nove reklame will.i.am svoju kreativnost usmjerava u ponovno oživljavanje klasika, pjesme (Sittin' On) The Dock of the Bay Otisa Reddinga. Jednako tako, NESCAFÉ Dolce Gusto svoju kreativnost usmjerava u pretvaranje doživljaja ispijanja kave i poslastica od kave u potpuno novo iskustvo.
Danas ljubitelji kave, više no ikad, osim kvalitete žele i sofisticirano iskustvo ispijanja omiljenog napitka. Brend NESCAFÉ Dolce Gusto poznat je po pomicanju granica – od najnovijih tehnoloških rješenja i originalnih dizajna aparata za kavu do široke palete vrhunskih okusa kave koja zadovoljava i najzahtjevnija nepca.
Za više informacija posjetite: https://www.facebook.com/NescafeDolceGusto.hr