Naslov prvaka 2016. godine odnio je Nico Rosberg, a pet dana kasnije objavio je kako odlazi u mirovinu. Brzo nakon toga činilo se da se umirovljuje i najveći svjetski pivski brand, snimivši spot u kojem njihovo novo zaštitno lice, Nico Rosberg, ne želi popiti pivo, čak niti jedno. Mislili smo da je Heineken potpuno skrenuo s puta, ali u tom trenutku zapravo je pretekao sve, ne pokušavajući nam prodati aspolutno ništa.
A kad je Nico Rosberg prestao pit? Kad je ušao u pit stop! Naši razgovori o opasnosti vožnje pod utjecajem često završavaju neozbiljnim rečenicama poput ovih u retku iznad. U našem društvu naći će se mnogi koji se hvale vještinom otvaranja piva ključem od automobila, dežurni vozači smiju popiti onoliko koliko misle da mogu podnijeti, a jedna putna ima kultni status. Potaknut time, Heineken je proveo veliko istraživanje navika vozača i dobio poražavajuće rezultate. Čak 68% svih ispitanika vozilo je nakon konzumacije.
Heineken je kao pivski brand s pole pozicijom na svjetskom tržištu, a s time i ponajvećom odgovornošću, pokrenuo kampanju kojom želi bitno utjecati na ovaj opasan trend kojeg uvelike pogone društveni pritisci. Znamo da najbolji vozači na svijetu otvaraju slavljeničke boce šampanjca kad je vožnja već daleko iza njih, a sigurno odstojanje od alkohola ne bi smjelo biti rezervirano samo za profesionalce.
Vrijeme vožnje pod utjecajem mora proći, a Heineken i Nico Rosberg znaju da do ovog cilja moramo doći čim prije. Kad vozite i jedno pivo je previše. Stavite sigurnost na prvo mjesto i neka vaš automobil na kraju večeri bude - safety car.