Vodeći zagrebački shopping centar Arena Centar ovog je vikenda priredio modni event iznenađenja u 4 hrvatska grada. Središtem Zagreba, Čakovca, Rijeke i Samobora, prodefilirale su manekenke modne agencije Talia by Tihana Harapin Zalepugin.
Modni happening iznenađenja "Stilske igre" oduševio je brojne prolaznike koji su uživali u nanovijim jesensko-zimskim kolekcijama najpoznatijih brendova Arena Centra poput: C&A; Pepe Jeans, Liu Jo, Napapijri, Desigual, Replay, Reserved, Mohito, Tally Weijl, Shoe Be Do i mnogim drugima. Predstavljene su i kolekcije dostupne u omiljenim multibrand trgovinama XYZ, XYZ Jeans i Fashion& Friends.
Modnu reviju na otvorenom podržale su novinarka i stilistica Ines Preindl i modna agentica Tihana Harapin Zalepugin. Ines Preindl komentirala je prezentirane kolekcije Arena Centra i ovogodišnje jesenske trendove riječima: „ Ove godine modne kolekcije inspirirane su 70-tim i 80-tim godinama. Nose se odjela, statement kaputi, maxi haljine, plisirane suknje. Umjetno krzno je u modi, kao i čipka, ali i zimski uzorci poput kariranog, chanel, pepitto. Za sebe treba birati one komade koje možete lako kombinirati i uklopiti u svoj ormar“.
Zajedničko fotografiranje modela bilo je kod simbola grada poput skulpture Prizemljeno sunce u Bogovićevoj ulici u Zagrebu, na ulazu u Perivoj Zrinski kod Spomenika Nikoli Zrinskom u Čakovcu, stepenicama pored Grand hotela Bonavia u Rijeci te poznatoj samoborskoj šetnici.
„Modni performans na otvorenom je naš način je da se na direktan i neposredan način predstavimo našoj publici: najčešće ženama svih dobi koje zanima moda i koje odvažno nose svjetske trendove na ulicama hrvatskih gradova. Na ovaj način imaju prilike izbližeg pogledati jesenske modne novitete i vidjeti kako funkcioniraju u situaciji grada“, rekla je Sanja Vladović, direktorica marketinga Arena Centra.
Ovim modnim performansom Arena Centar na neobičan i kreativan način predstavlja ujedno i svoju filozofiju poslovanja kojom povezuje modu, zabavu, ljude, šoping i grad.