Konzum i Mastercard donirali preko četvrt milijuna kuna za djecu iz socijalno ugroženih obitelji

Image

I u pandemijsko vrijeme nastavlja se podrška Udruženju Djeca prva te UN-ovom Svjetskom programu za hranu

25.2.2021.
16:20
VOYO logo

U kampanji koju zajedničkim snagama provode već treću godinu zaredom, Konzum i Mastercard su donirali ukupno 271.000 kuna Udruženju Djeca prva za pružanje pomoći socijalno ugroženim obiteljima u Hrvatskoj s djecom predškolske i školske dobi te UN-ovom Svjetskom programu za hranu (World Food Programme) u svrhu osiguravanja školskih obroka u Ruandi. Zbog recesije izazvane pandemijom koronavirusa te povećanja broja obitelji koje si ne mogu priuštiti osnovne potrepštine, prošlogodišnja kampanja imala je još veći značaj.

Zajedničkom humanitarnom kampanjom Konzuma i Mastercarda se u razdoblju od 26. studenog do 23. prosinca 2020. godine od svake transakcije provedene Mastercard® i Maestro® karticama u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske dio sredstava odvajao za potrebitu djecu u Hrvatskoj i Ruandi. Partnerstvo s Konzumom u Hrvatskoj nastavak je Mastercardovih aktivnosti u sklopu globalnog partnerstva sa Svjetskim programom za hranu i borbe protiv gladi školske djece u svijetu, a svake godine se dio sredstava odvaja za Udruženje Djeca prva koje radi s djecom, mladima i obiteljima koje žive u rizičnim uvjetima. Tako je ove godine Udruženje Djeca prva primilo donaciju u iznosu od 188.000 kuna, dok je 83.000 kuna donirano Svjetskom programu za hranu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Zahvaljujem Konzumu i Mastercardu što su i ove godine prepoznali naše napore da socijalno ugroženim obiteljima s predškolskom i školskom djecom u Hrvatskoj olakšamo svakodnevni teret osiguravanja osnovnih potrepština. U posljednjih godinu dana se povećao broj naših korisnika, tj. obitelji koje sve teže spajaju 'kraj s krajem' te često žive na rubu zadovoljavanja osnovnih životnih potreba. Ova donacija, kojom ćemo pomoći 224 obitelji s maloljetnom djecom, došla je u najbolje vrijeme kako bismo roditeljima slabijeg imovinskog statusa pomogli da kupe neophodnu hranu i higijenske potrepštine“, istaknula je Sonja Vukadinović iz Udruženja Djeca prva.

Image

O značaju pomaganja socijalno ugroženima u Hrvatskoj najbolje govore aktualni podaci iz istraživanja Ekonomskog instituta („Dječje siromaštvo i strategije nošenja sa siromaštvom kućanstava u Hrvatskoj“) iz 2019. godine koji navode kako 300.000 djece u našoj zemlji živi u siromaštvu, često bez osnovnih životnih potrepština. Navedeno istraživanje iznosi još jednu poražavajuću statistiku: svaki pet član siromašnih obitelji izjavio je kako je barem jedan član kućanstva u zadnjih mjesec dana išao gladan na spavanje. Diljem svijeta situacija je još kompleksnija što potvrđuje i globalna UN-ova studija koja govori o dodatnih 130 milijuna ljudi koji će se, pod utjecajem pandemije, suočiti s kroničnom gladi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Već tri godine zaredom, u suradnji s Mastercardom, dajemo značajan doprinos boljitku potrebitih obitelji u Hrvatskoj, a naša nastojanja iz godine u godinu prepoznaje i sve veći broj naših kupaca. Zbog toga koristim priliku da ovim putem zahvalim našim vjernim kupcima koji su nas i ovaj put, kao i u svim dosadašnjim humanitarnim inicijativama koje je Konzum tijekom godina proveo, spremno podržali. Nastavljamo brinuti o najugroženijima u hrvatskom društvu, s posebnim naglaskom na djecu“, izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.

Upravo je Svjetski program za hranu, s kojim je 2012. Mastercard sklopio partnerstvo te svake godine u sklopu kampanje Priceless Causes doprinosi osiguranju sredstva, jedna od najvećih globalnih inicijativa koja se bori da se taj scenarij i ne ostvari, a sve s ciljem da se do 2030. godine osigura 100 milijuna školska obroka u najugroženijim dijelovima svijeta.

„Jako sam sretna što smo i prošle godine bili dio jedne velike humanitarne priče, posebice u godini koja je za sve nas bila izrazito neizvjesna. Spremno ćemo nastavljati podržavati globalne i lokalne humanitarne inicijative kojima je cilj pružiti pomoć našim najmlađim i najranjivijim članovima zajednice“, poručila je Gea Kariž, voditeljica marketinga u Mastercardu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" /

Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000 eura u Cro Casinu