„Naše mi najbolje paše“ slogan je trgovačkog lanca Kaufland kojim nastavlja suradnju s domaćim dobavljačima
Trgovački lanac Kaufland je u svibnju ove godine započeo kampanju „Naše mi najbolje paše“ čiji je cilj informirati javnost da u svom širokom asortimanu ima i velik izbor domaćih proizvoda.
U sklopu ove kampanje, pokrenuta je suradnja s mnogobrojnim domaćim dobavljačima kojima je, jednako kao i Kauflandu, na prvom mjestu kvaliteta i svježina proizvoda.
„Bitan aspekt kampanje je predstavljanje hrvatskih proizvođača kroz priče o njihovom radu, kako bi naši kupci dobili jasnu sliku o porijeklu proizvoda koje konzumiraju. Lijep primjer je priča međimurske obitelji Čeh koja na 7 hektara uzgaja čak deset sorti jabuka. Zatim obitelj Sršen iz plodne doline Neretve čiji je život s mandarinama započeo još 1968. godine. A kada je u pitanju meso vrhunske kvalitete, možemo izdvojiti suradnju s nekoliko obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koji se bave uzgojem svinjetine u Hrvatskoj, primjerice OPG obitelji Jančo iz Punitovaca, OPG obitelji Kolesarić iz Dubočca ili OPG San obitelji Kolić iz Budrovaca. Drago nam je što i sva domaća junetina koju odsad nadalje možete pronaći na našem uslužnom pultu, dolazi od hrvatskih proizvođača iz udruge Baby Beef“, izjavio je Philipp Maximilian Sohler, član Uprave za Nabavu.
Kaufland već dugi niz godina surađuje s domaćim proizvođačima voća, povrća, mesa i mesnih prerađevina iz cijele Hrvatske. Sveukupno ovaj trgovački lanac u svom širokom asortimanu nudi preko 70% proizvoda domaćih dobavljača. Više detalja pročitajte na web-stranici https://www.kaufland.hr/Asortiman/nase-najbolje-pase.html.