Hrvatskoj u 2021. potrošeno milijardu i 657 milijuna kuna
Ti su podaci otkriveni u sklopu istraživanja digitalni AdEx, koje je Hrvatska udruga digitalnih izdavača izradila u suradnji s austrijskom agencijom Momentum te lokalnim partnerom Ipsosom. O važnosti istraživanja i njegovoj metodologiji govorio je Maximilian Mondel, suosnivač Momentuma, a nakon njega i Petar Pavić, suosnivač S.T.A.R. Digital grupe te član HUDI-jeve radne skupine za AdEx komentirao je iznesene brojke.
Prema rezultatima, iznos potrošnje u digitalnom oglašavanju na hrvatskom tržištu za 2020. godinu iznosio je nešto više od milijardu kuna, dok je za 2021. iznosio više od milijardu i 657 milijuna kuna. Također, predstavljena su i predviđanja za 2022. godinu, prema kojima će se na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj potrošiti milijardu i 798 milijuna kuna. Cijela će studija o potrošnji na digitalne kanale u Hrvatskoj biti dostupna u idućim tjednima.
Ana Hanžeković Krznarić, članica upravnog odbora Hanza Medije i predsjednica Hrvatske udruge digitalnih izdavača, rekla je:
Dodijeljene su i tri priznanja članova HUDI-ja za 2021. Medijska agencija godine u ovom izboru je RealGrupa, oglašivač godine je McDonald's Hrvatska (Globalna hrana), a najbolji medijski izvozni proizvod SofaScore. Skulpture koje su izrađene za tu priliku izradio je
Keynote predavanje održao je zamjenik glavnog urednika ukrajinskog Forbesa, Mykhailo Sapiton, koji je približio publici kako se njegova redakcija nosi s ratnim stanjem. Nakon toga uslijedio je stručni dio programa za medijsku industriju gdje su Dragan Jeličić, direktor development i performance odjela u 24sata, Ivan Pleše, operativni direktor Indexa, i Luka Zubović, Traffic and Analytics Leading Specialist u Hanza Mediji, govorili o integraciji oglasnih tehnologija na portale.
Marija Sitar, vlasnica tvrtke Calluro, iznijela je mogućnosti financiranja iz EU fondova za medijsku industriju. O analitici prilagođenoj medijima pričali su Vladimir Janković, zamjenik glavnog urednika Jutarnjeg lista, Olga Nemčanin i Miloš Stanić, zaduženi za prodaju i strategiju u Smartoctu, te Andreas Demuth, CEO Upscorea.
Upravo su Smartocto i Upscore bili i stručni partneri konferencije, dok su je medijski pratili 24sata, Jutarnji, Index, Nova TV, RTL, Telegram, Tportal, Bug i Netokracija.