Pogledajte! /

Florian Huettl, glavni izvršni direktor Opela, otvorio novi Opelov prodajno-servisno centar u Zagrebu

Image
28.11.2024.
16:35
VOYO logo

Zagreb. Opel nastavlja snažnu ofenzivu novih proizvoda i širi mrežu prodajno-servisnih partnera kako bi se još više približio svojim vjernim kupcima, kao i onima koji će tek ući u svijet Opela. Florian Huette, glavni izvršni direktor Opela posjetio je Hrvatsku te se, uz ostale obaveze, susreo s Opel partnerima iz regije u kojoj je AutoWallis Distribution Opelov uvoznik za područja Hrvatske, Slovenije, Mađarske te Bosne i Hercegovine. Čast da svečano prereže vrpcu na otvorenju novog Opelovog prodajno-servisno centra u Zagrebu, uređenog u skladu s najnovijim standardima pripala je upravo njemu.

„Bio sam sretan i počašćen što sam prisustvovao svečanom otvorenju novog Opelovog prodajno-servisno centra Autocentra Baotić d.o.o. u Zagrebu, gdje se njemačka energija gotovo osjeća u izložbenom salonu s preko 400 četvornih metara, koji ujedno predstavlja i prvi centar izgrađen u skladu s novim Opelovim korporativnim identitetom u regiji. Uvjeren sam da će gospodin Baotić utrti put novim uspješnim pričama Opela u Hrvatskoj.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Opelova odlična prodaja u Hrvatskoj, uz vodeće modele na tržištu i uzbudljivom ponudom za 2025. godinu

Opel ostvaruje uspješno poslovanje na hrvatskom tržištu, izvještavajući o snažnom rastu i liderstvu na tržištu u 2024. godini. Od početka ove godine Opel je prodao 4.385 jedinica putničkih i lakih komercijalnih vozila (LCV), što predstavlja porast od 19,6% u odnosu na 2023. godinu. Brand sada ima tržišni udio od 6,77% u Hrvatskoj, što je povećanje za 0,39 postotnih poena u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Pogledajte! /

Florian Huettl, glavni izvršni direktor Opela, otvorio novi Opelov prodajno-servisno centar u Zagrebu

Image
Pogledajte! /

Florian Huettl, glavni izvršni direktor Opela, otvorio novi Opelov prodajno-servisno centar u Zagrebu

Ključni uspjesi Opela u Hrvatskoj u 2024. godini uključuju:

  • Najveći tržišni udio Opela u Europi: Opel je postigao najveći tržišni udio u Europi, što potvrđuje njegovu snažnu prisutnost i povjerenje kupaca.
  • Corsa i Astra Sports Tourer lideri u segmentima: Opel Corsa predvodi svoj segment, dok Astra Sports Tourer također zauzima prvo mjesto u svojoj kategoriji, što pokazuje privlačnost Opela za širok spektar kupaca.

Gledajući prema naprijed, Opelova ponuda za 2025. godinu obećava daljnje inovacije i održivost. Ključne novosti uključuju:

  • Novi Grandland: Dostupan kao 48-voltni hibrid, plug-in hibrid i s potpuno električnim pogonom impresivnog dosega do gotovo 700 km (WLTP), novi Grandland bit će idealan za ekološki osviještene vozače i one koji traže naprednu tehnologiju.
  • Novi Frontera: Ikonski SUV marke Opel vraća se s potpuno novim izgledom i najnovijim tehnologijama te sa 48-voltnim hibridnim i potpuno električnim pogonom.
  • Mokka: Osvježena Mokka nastavlja graditi Opelovu reputaciju za elegantna i praktična vozila. Ponuda će uključivati benzinski motor, 48-voltni hibrid i potpuno električnim pogon.

Obzirom na to da Corsa i dalje ostaje najprodavaniji Opel model u Hrvatskoj za 2024. godinu do danas, brand je spreman za daljnji uspjeh s ovim uzbudljivim novim izdanjima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
HELL KINGS
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo