Dozvoli Ini da te iznenadi kroz INA Loyalty program vjernosti

Image

Kao vodeća kompanija u naftnom i plinskom poslovanju u Hrvatskoj s najvećom modernom maloprodajnom mrežom, INA želi nagraditi vjernost svojih kupaca.

24.9.2020.
15:10
VOYO logo

Inin novi jedinstveni program INA Loyalty

Preuzmanjem aplikacije INA Loyalty Inini kupci mogu sakupljati bodove prilikom kupnje na Ininim maloprodajnim mjestima i uživati u brojnim nagradama i pogodnostima, a već nakon registracije čeka ih dar dobrodošlice – kava po izboru, 50 bodova na njihovom Loyalty računu, a nakon prve kupnje goriva stiže i kupon s 15 lipa popusta po litri Class Plus goriva koji mogu iskoristiti pri sljedećoj kupnji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kupci se mogu uključiti u program preuzimanjem INA Loyalty aplikacije, putem internetske stranice www.inaloyalty.hr ili tiskane pristupnice na maloprodajnim mjestima. INA Loyalty aplikacija je dostupna za Android i iOS pametne mobilne uređaje, a svaki korisnik aplikacije odmah dobiva 50 bodova na svoj INA Loyalty račun. Sudjelovanjem u programu, bodovi se dobivaju za svaku litru kupljenog goriva i za gotovo svaku kunu potrošenu na proizvode ili usluge na Ininim maloprodajnim mjestima.* Pridruživanjem programu, kupci odmah postaju članovi statusa Blue i INA ih časti kavom po izboru, a nakon prve kupnje goriva dobivaju i kupon s 15 lipa popusta po litri Class Plus goriva koji mogu iskoristiti pri sljedećoj kupnji. Daljnjim sakupljanjem bodova, kupci mogu mijenjati statuse i dobiti pristup različitim pogodnostima statusa Blue, Silver, Gold ili VIP te uživati u pogodnostima svakog statusa kroz cijelu godinu. Ulaskom u svaki novi status kupci ostvaruju pravo na još vrijednije nagrade. INA Loyalty program je u mogućnosti kreirati personalizirane pogodnosti i nagrade za svakog kupca sukladno stvarnim kupovnim navikama i potrebama, ako kupac dozvoli da ga se kontaktira takvim ponudama. Na taj način kupac aktivno sukreira svoje iskustvo u INA Loyalty programu.

Image

Nakon preuzimanja aplikacije INA Loyalty kupci mogu uživati u brojnim pogodnostima i:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

· Sakupljati bodove te koristiti svoju virtualnu karticu vjernosti

· Jednostavno iskoristiti svoje nagrade za hranu i piće u INA Fresh Cornerima

· Pratiti napredak u statusima

· Ostvarivati popuste na vrhunska goriva, autokozmetiku i ostale usluge* (ovisno o statusu u kojem se nalaze)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

· Pronaći najbliže Inino maloprodajno mjesto

· Upravljati svojim Loyalty profilom

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Google Play

App Store

Vlatko Dujanić, operativni direktor Usluga kupcima i maloprodaje, podsjetio je da je važnost korištenja digitalnih rješenja naglašena više nego ikad prije: „Digitalizacija poslovanja i predstavljanje inovativnih rješenja, ponovno su se pokazali kao dobra poslovna odluka, posebice u ovim izazovnim vremenima, kada je takav pristup poslovanju itekako dobio na važnosti. Bez obzira na vanjske okolnosti koje su zadesile našu kompaniju, ali i društvo u cjelini, nastavili smo s razvojem svoje maloprodajne mreže kako bismo našim vjernim kupcima pružili visokokvalitetnu uslugu. Zadovoljstvo kupaca nam je oduvijek na prvom mjestu, a kako bismo ih nagradili za povjerenje koje nam svakodnevno pružaju, osmislili smo INA Loyalty program kroz koji nagrađujemo njihovu kupovinu na Ini! Naš je cilj ostati prvi izbor za ljude u pokretu, broj jedan gastro odredište na putovanju i tržišni lider s ciljanom lepezom proizvoda i usluga. Uz brojne novitete poput ovog jedinstvenog programa vjernosti, nastavljamo i sa širenjem naše maloprodajne mrežu te razvijanjem usluga, kao što smo to i dosad činili.“

Kroz kapitalna ulaganja i unapređenje kvalitete usluga INA snažno razvija najveću maloprodajnu mrežu od više od 500 maloprodajnih lokacija kroz koju svakodnevno prođe više od 234 tisuća kupaca dnevno i na kojoj se proda više od milijardu litara goriva godišnje. Pri tome, INA ne radi kompromise kad je u pitanju sigurnost i zaštita zdravlja. Na svim našim lokacijama i dalje ćemo se pridržavati aktualnih uputa i mjera Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske. Pozivamo naše posjetitelje da navrate na Inina maloprodajna mjesta, okrijepe se tijekom putovanja i na taj način sakupljaju bodove i ostvaruju pogodnosti, ali uz odgovorno ponašanje i poštivanje svih mjera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U slučaju dodatnih pitanja, kupci se mogu javiti u INA Loyalty Kontakt centar na 0800 1112 ili na ina@loyaltyteam.com koji su kupcima na raspolaganju 0 – 24.

*Iz bodovanja su isključene cigarete, vinjete, novine i časopisi, bonovi za mobilne telefone, poklon kartice, srećke te usluge poput aplikacija Aircash, DPD paketa, plaćanja računa i servisa Paysafecard.
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo