Boranka je dobila još jedno svjetsko priznanje!

Image
9.4.2020.
14:41
VOYO logo

Nakon što je zagrebačka reklamna agencija Imago Ogilvy prije tri godine donijela u Hrvatsku prvog kanskog Lava, u listopadu je prošle godine donijela i prvu zlatnu Effie Europe nagradu za marketinšku učinkovitost. Ovaj sretni niz svjetskih nagrada nastavio se i ove godine, tako što je Boranka uvrštena kao 35. od 100 najefikasnijih kampanja u svijetu prema globalnom autoritetu za oglašavanje i medijsku učinkovitost WARC. O samoj veličini uspjeha govori i činjenica kako je na ovaj način po prvi puta ulistana hrvatska reklamna agencija na WARC listu 100 najučinkovitijih.

Naime, riječ je o listi koja nastaje kao rezultat broja nagrada kampanja i kompanija za učinkovitost iz cijeloga svijeta, a djeluje kao mjerilo izvrsnosti. Velik je ovo ponos za hrvatsku marketinšku branšu, ali i sam projekt Boranke, čijoj efikanosti svjedočimo već godinama kroz hvalevrijedne akcije uključivanja volontera, ali i sve više hektara pošumljenih područja Dalmacije. Podsjetimo, Boranka je nastala od strane kreativnog tima Imago Ogilvyja u pogledu osmišljavanja imena, vizualnog identiteta i kampanjskih aktivnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za Imago Ogilvy pravi je to dokaz da kampanja iz Hrvatske može itekako biti prepoznata globalno i stajati uz one svjetski najnagrađivanije kampanje. Kako kažu iz Agencije, ovakve nagrade su im još draže jer za Boranku učinkovitost ima onu bolju stranu, a to je promjena na razini Hrvatske kroz pošumljavanje opožarenih područja i tako utječe i na našu budućnost. Poručuju da im je ovo odličan vjetar u leđa u izazovnim vremenima u kojima se svijet nalazi, ali i dokaz da kreativnost u oglašavanju donosi rezultate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo